Alla inlägg den 30 juli 2014

..

Av Yvonne - 30 juli 2014 11:26

Vill ju ha med "mig".. :)

Av Yvonne - 30 juli 2014 10:06


Trots det tunga med Cosmo vart det en bra dag igår. Rensade lite och det är ju så mycket att fixa i stugan o tomt , men jag gillar ju det. Rogivande..

Vid 16 åkte jag in till Norrtälje - I like .
Hade flera ärenden så det blev ett med strålande lycka! Resultat kommer...

Sen shopping. Köpte vin och jordgubbar. Idag kommer Petra hit och stannar en natt så jag behövde handla lite till oss.

ÖB och Rusta, Coop och Biltema fick besök av mig.
Här ska nu skrubbas bort mossa på stentrappan o några andra ställen.

Måla o skrapa en möbel och måla skåpdörrar..
Klippt ner lite rosor som växer som ogräs!

Promenaden med Birgitta ställdes in igår kväll och jag tittade på en film Putteh fixat till mig..
Sällan jag fördjupar mig i en film, men det var en skön avslutning på tisdagen..

Och idag så måste jag få till att prata med Veterinären igen...

Nu fix o don, för Petra kommer vid 15..


Kram


Ha ha Hittade Mig på Coop :)) Aldrig sett

Cosmo har en egen liten bassäng att svalka sig i..

[Bild]

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards