Alla inlägg under november 2020

Av Yvonne - 13 november 2020 11:57


Tänker på vad som händer i vår värld så är varje dag en typ av dag som denna...
Fredag 13:e..

Spela Padel ikväll o får väl hoppas att inget händer då - skada el så.. :o

Veckan har gått fort - som alltid.

Var hos vänner på Kungsholmen och njutit av drink och åt sedan god Indisk mat. Avstånd och egen hörna på Restaurangen.

Ömsom kontoret ömsom hemma jobb.

Många runt om som sitter i karantän.. :(
Försöker Inge ett hipp om att det vänder snart snart...

Imorrn en långtur ut o skogen med matsäck med vänner. Den ser jag framemot. Luft kanske svamp och enstor kopp Kaffe sittandes på en Sten...

Var rädd om er!

Trevlig Helg,

Kram

Av Yvonne - 6 november 2020 10:16


Nu är det igen en konstig tid.. vad händer egentligen..
Allt blir så annorlunda i tillvaron och detta att få sitta och ha möten Digitalt.. för och nackdelar..
MEN jag saknar fysiska möten!!

Mitt i detta har jag fått en stark känsla av att tänka på matintag. Så lätt när man sitter hemma och äta helt helt fel.. ja ialla fall jag...
Så yes nu är det att ha koll o koll ...

Spelar Padel så fort det finns en bana. Kul med alla som vill spela! Heja vänner!
Och igår bokade jag in mig på en nybörjarutbildning! Börjar om 2 v! Så skoj!!

Idag kommer lillan hit så det blir lite mysigt!
Bästa svärson fyller 30 år så de får lite egentid. Vem vill inte njuta av de små?

Lördag blir en härlig dag ute i Stockholm promenerandes med vänner och ett glas då
det bjuds på öppen plats.
Bara bäst med att njuta av ljuset och promenera och sen få ett glas vin som belöning... ha ha

Njut av solen och av nuet trots konstig tillvaro.



Trevlig helg!

Kram


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards