Alla inlägg under mars 2015

Av Yvonne - 31 mars 2015 09:38


Tunnelbanan visar att många är lediga denna vecka. Skönt.
Och idag börjar den hårda och häftiga träningen!
Typ ett Bootcamp..
Så taggad! Plockat ner massa olika trän kläder. Blir både ute och inne..

Kommer jag att kunna gå imorrn?

Var på sjukhuset igår kväll, röntgen igen.. Tog tid. Hade planerat med Neta att ses och vi möttes upp i Gamla Stan. Var på ett jättemysigt fik i källare med olika interöer :) Åt lite och fick ett par timmars prat.

Dags att packa senare ikväll, ser verkligen fram emot att fara till Prag på fredag! Tjoooho!
Kultur, uppleva, pröva ny öl, mat och bara strosa omkring... Vädret kan ju få vara toppen oxå :)

Kram

Av Yvonne - 29 mars 2015 11:55


Ställt fram klockan en timme.. Undrade just när jag tyckte klockan var så mycket :o Lätt att missa:)

Vi var och firade Helen igår. En fantastiskt trevlig 50 årsfest:) Dansade i flera timmar och hade såå skoj!

God mat, sånger, trevliga bordsgrannar och härlig stämning.

Vart ganska sent men vad gör väl det när man kan slappa denna regniga söndag.
Ätit en god frukost och snart kommer Kicki och Lalle och hälsar på innan hemfärden till Jönköping.

Om 5 dagar är jag i Prag:) Skall bli super mysigt!


Kram



Av Yvonne - 28 mars 2015 12:26


Lång frukost och ledighet!

Sen vart det en lång rask promenad på en timme och nästan en mil!

Vinterviken är ju helt galet underbart!!!

Nu fixa mig och färga håret o så. Sen bär det av mot fördrink hos Månkan för att senare gå på 50 års fest :))


Njut av dagen!

Kram

Av Yvonne - 26 mars 2015 23:03


Dagarna går fort, inser att varenda dag jag vaknar så tänker jag på min lilla vän.. Varje dag när jag kommer hem och är hemma tänder jag ett ljus...

Sorgen är tung fortfarande, mildare emellanåt men blir som sagt tung i vissa stunder.
Såklart har det sina fördelar att inte ha ansvar för ett djur, som att jag aldrig har några tider att passa, tränar inte på planerade tider utan kan göra det när/var/hur som helst... Eller andra aktiviteter.. Osv..

Nackdelarna är ju saknaden av den villkorslösa kärleken, tillgivenheten, bästa vännen och sällskapet. Ja och det jag skrivit om förut: promenaderna och glädjen att vara ute tillsammans... I ur o skur..

Tisdagen på utbildningen var superbra! Bra energi och efter åkte jag hem och hämtade min bil för att åka till min gamla kommun.
Middag på lokal med Sandra. Så mysigt! Hade en del att prata om.

Hann få en skymt av Putteh som inte hade möjlighet att joina oss.

En bra kväll :) Älskar Er mina barn.

Sen var det kurs igår igen och jag kände att när jag gick därifrån hade jag med mig en stor portion inspiration och ökad kunskap :)
Jag mötte upp Hellen efter. Vi tog en härlig promenad till Gamla Stan för att äta en middag och jag såg fram emot att få höra lite om deras resa i Afrika. Håkans 50 års resa.
Underbart de haft det och jag känner att jag skulle kunna göra en liknande resa. :)
Jag har ju sedan jag var liten velat åka till Afrika.. Men det har blivit Asien ca 17 ggr... :o

Idag har jag tränat och sprungit en halv mil. Går så bra! Styrketränade lite oxå.
Och... Nu är det klart.. På tisdag 31 mars börjar jag Fitness träningen kl 18.15 Så spännande. Kommer att ta före o efter bilder :)
Taggad! Yes! Det är jag!!

Mötte upp Annelie efter träningen och tog en lätt måltid på Stureplan. Lite prat några timmar, så mysigt. Mycket socialt har det blivit men vad gör det.
Så glad att jag har mina fina vänner!

Imorrn är det fredag och på lördag är det 50 års fest!

Sovdags nu:)

Kram


Mitt skrivbord :) en liten godis får jag unna mig :))

Av Yvonne - 24 mars 2015 08:16


Härlig träning igår! Har nu skickat in alla papper som skall in gällande Fitness programmet min bank har!!
Blir träning på hög nivå!
Löpning ute, slå på stora däck, PT, mätning av allt intag, fett, styrka och kondition!
Blir en tuff vår!

Men mitt projekt ska gå i lås! Tvåfalt!

Majsan kom på middag hos mig igår, härliga vän!
Prat i kvadrat i flera timmar! Underbart!


Nu på väg på utbildning :))


Kram

Av Yvonne - 23 mars 2015 08:16


Varför blir man varje måndag morgon så förvånad att helgen går så fort?

Så är det men min har varit helt jäkla ok då jag hann med massor av bra saker med massa goda energier.

For iväg till min vän igår fm och vi var på lite upptäcktsfärd. Bla hamnade vi i Torshälla hamn av alla ställen. Skoj att få se lite mer av ställen jag aldrig varit på. Några timmar på vift för att sedan tillsammans laga mat.

En härlig kväll med en bra film och chill..

Efter en god och lång frukost igår tog vi en promenad på 1,1 mil. Kallt och blåsigt, men vi var klädda för det så vi kämpade på.

Strax innan vi nästan var hemma igen kilade vi in hos min väns mor o far och fikade. Trevligt!
Jag har ju inga problem med nya människor så det var mysigt.

Söndag ja en helt vanlig söndag som blev en god middag att avnjuta innan jag for hem.

Jag hade fått med mig skivor/hyllor till vissa skåp som var måttanpassade mm så jag fixade med det.


Idag blir det En dag på jobbet sen två dagar med utbildning :) Det ser jag fram emot!


Kram

Av Yvonne - 21 mars 2015 09:59


En härlig fredag med AW på jobbet för att sedan inta Café Opera och Soultrain :)

Mötte upp Heidi o Amna-Lena. Tonny kom en sväng och sen Mari o Randi.
Dansade och några timmar senare var jag nöjd.
Resten av gänget gick vidare och jag tog en taxi hem. Lagom ja lagom är bäst.

Härligt att vakna i min underbara lägenhet och tvättat o fixat.
Fotade då jag drog upp gardinen...
Snö...

Med frukost i magen och en kaffe på det, slog jag mig ner och kände den sköna känslan när solen lyser in till mig och jag njuter av känslan av trivsel... Härligt!

Nu strax på väg o shoppa lite för att sen fara till min vän några mil bort..

Ha en härligt snöig dag <3

Kram

Av Yvonne - 20 mars 2015 08:26



Idag var det gråare ute men vad gör väl det! :o Fredag och Vårdagjämning:)

Tränat en del, lägger på fler km nu när jag springer och det går galant!
Kondisen på topp!
Har fått med Kollegan Lotta på Midnattsloppet!! Tjooo!

Fick spontanbesök av min fina vän Karin G igår kväll. Fika o prat. Vi far ju till Paris om mindre än en månad. Så härligt!! Vi kommer att få det toppen!!

Idag AW med jobbet och sen får vi se vad det bär av efteråt..


Se min ljuvliga väg hem från T banan.. Åh vad jag bor fint!! Trivs!!


Trevlig helg!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards