Alla inlägg under oktober 2018

Av Yvonne - 6 oktober 2018 19:28


Är i stugan o har haft en fantastisk dag helt för mig själv. Så skönt!

Igår åkte jag direkt till mina gamla hoods i Vendelsö med snabbbuss fr Centralen.

Taco Middag hos dotter o svärson. Gudson o son också och vilken mysig fredag <3

Nicke skjutsade hem mig och imorse tog jag det lugnt, tvättade och for ut t stugan.
Ut i skogen och plockade lite av skogens guld.
Promenerade och hade en härlig dag. Fixat inför att stänga ner , skördat morötter och har nu hällt upp ett glas vin o tänt lite ljus.
Så mysigt!


Njut av resten av helgen!

Kram

Av Yvonne - 2 oktober 2018 08:40


Min mission till stor del av livet består av att överraska :) Ja att se minen på hen som utsetts..

Sofia o Adde kom redan vid 11 på lördag fm. Lite chill , prat och sen en värmande Gulaschsoppa för att få energi innan äventyret :)

Äventyrsbanan! Sandra o Joakim kom också och Sofias min... underbart!

Så skoj men såå läskigt! Högt o på svajande tråd! :o

Jag o Sandra avslutade efter halva banan i luften :) ha ha som jag skakade o spände mig!

1.40 Tim senare serverade vi bubbel i skogen och skrattade åt detta roliga!!

Hem en kall, chill o vilade lite.

Alla fixade till sig och sen Tapas, skratt och så mysig tillvaro med våra döttrar o svärsöner.

Vi spelade spel och skålade. En fantastisk kväll!!

Sofia var så nöjd och glad och vi insåg att man såg varandras styrkor och svagheter när vi var uppe i luften.
Så skoj!

Ny vecka nya möjligheter :)

Kram







Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards