Alla inlägg under mars 2019

Av Yvonne - 29 mars 2019 08:36


Fredag - galet skönt!!
Men det bästa är att jag kan ha en sko :)

Träffa Hellen ikväll på lokal. Det ser jag fram emot. Att få komma ur ?puppan?

Idag ska det bli 10 gr - skönt!
Vill till stugan .Kan ju inte köra bil än sen känns tung.
Tur sambo kommer hem fidag rån skidåkning :)

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 27 mars 2019 08:29


Att bara få ?vara? utan att synas kanske inte är det lättaste..

Men min känsla har varit så..
Alla och då menar jag att nästan ALLA kan någon gång vara där - i den känslan.

Igår plockades stiften bort - oops! Näe ingen skön känsla fysiskt men psykiskt.

Varit tunga veckor men ser nu ljuset.

Tackar mina vänner ja de som förstått min tunga sida dessa dagar..


Idag blir det massage innan lunch och på eftermiddagen sjukgymnastik.

Yes! Allt mot det bättre!


Kram


Mmm 2 sådan plockades ut igår :o

Av Yvonne - 11 mars 2019 10:10


Skriva är den bästa medicinen..
Sitter o väntar på min tur - ska ta stygn o kolla såren..och stiften som sitter några v till :o

Sjukvården i all ära - men jag är nervös..:( Mmm nått känns inte 100 på ett ställe...

Jag njötav vädret idag i alla fall - ja trots att jag åkte taxi Ljuset är underbart.. Våååår!

Wish me luck - snart min tur..,

Kram



Av Yvonne - 8 mars 2019 17:30


Tänk vad man lär om sig själv när man Inte är sitt vanliga jag.. eller jag får se det som ?mitt nya jag?...

Har stött på så många som visat sig både vilja hjälpa o fråga mig om vad som hänt. Så underbart vad mänskliga främlingar är..<3


Att inte kunna gå el springa är en stor begränsning - men huvet är det inget fel på. Jo lite depp kommer o går..

Jobbat hemma idag - så skönt!

Men nu är det fredag!

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 1 mars 2019 10:39


Att hinna tänka, reflektera på massa saker - ja det kan man säga att jag haft tid med i soffan.
Visst har haft vänner denna vecka som kommit med middag o sällis då sambo jobbat alla kvällar.

Inte haft matlust så kilona försvinner - den är bäst - men att man behöver 2 ben - känner jag verkligen av.

Kämpa! Japp med min envishet är jag nu kommunalt på väg hem med tväris från läkaren i Solna.

Jag o mina kryckor.. går sakta men det går...envisheten är nyckeln :)


Trevlig helg!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards