Alla inlägg under september 2018

Av Yvonne - 28 september 2018 10:43


Veckan har rusat fram! Massa jobb, träning och fix med huvudman.

Jobbade hemma igår - så skönt! Blir mer gjort då! Lugnt o stilla.

Tog en tur till stugan i regnet o mörkret. Så skönt - där får jag andas o få ro.. o träffade Fåren.


Denna helg är full av överraskning för Bonusdottern Sofia.. forts följer..

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 25 september 2018 08:27


Otroligt härligt väder gjort för skog, natur, grill och njuta av det man kan utomhus.

Hämtade upp mina vänner en efter en tidigt i lördags morse.
Parkerade bilen i Stavsnäs för att kliva på lilla Taxibåten till Skärvassa.
Jisses vad vågorna slog! Hua!

Men fram kom vi och vi hade ett fantastiskt drygt dygn innan vi i söndags kl 16 var hemma igen.

Promenerade 1 mil på lördagen efter lite bubbel o lasagne :) Ja min fot höll!

Sen var det talk, Cava, fika, spel , grill och gott rödvin.

Söndagen ner till insjön som finns på Nämdö för att sitta där en stund o njuta av tystnaden. Underbart!

Mysigt med vänner och att vi i år firar 22 år i just denna 4 klöver<3
Neta, Karin o Hellen o jag.

Nu en ny vecka :)


Kram

Av Yvonne - 21 september 2018 23:08


En skön lugn fredag o lite fix för mig själv - om några timmar ringer klockan :)

Ser fram emot ett dygn i Stockholms Skärgård <3
Lite bubbel, promenad, chill, talk, rus, grill och hänga.


Kram

Av Yvonne - 20 september 2018 08:33


Härligt väder denna vecka. Sensommar som bäst..,

Fredagen med lite bubbel o promenad genom Östermalm för att äta lite Tapas innan Broarna...

Mötte Kicki o Lalle som oxå var där.
Det visste vi ju.

Broarna - kärlek och sorg. En modern tappning på enkelt vis. Blev inte lika berörd som från bok el film.

Vackert att visa att kärlek kan göra både ont och vara fint.
Jag vet..

Lördagen for jag o Månkan ut till mitt paradis - men hon var hängig. Blev sjuk och sov o mådde illa.
Jag klarar mig så bra själv och det var skönt att vila och vara ute i naturen. Hittade några gula svampar.

Söndag sov hon också - fåren rymde o hästen likaså. Blev en härlig söndag.:) :)

Min fot - hålfot började värka.. så träning blev det ej.
Nu sitter jag o väntar på att läkaren ska ringa för ev ultraljud.
Sjukvården är verkligen inte det lättaste att få tid till.

På lördag blir det ut till Nämdö och Skärvassa. Tjejhelg ! Blir mys!


Trevlig helg!

Kram


Jag o Gydur som jag tampades med i söndags :) Så busig o go häst :)


Baggen Viktor 6 mån :)

Härligt med djur runt sig!

Av Yvonne - 12 september 2018 23:10


Vilken helg vi hade i Jönköping!
Så mysigt att vi har dessa ? överraskningshelger? !!

Fredag god middag o lite vin o massa prat. Mysigt!

Lör ombytta o klara och en Gofrukost för att sedan spela Badminton. En härlig promenad dit o hem gjorde det ännu skönare!

Hem t solen och en kall öl o lite chill.

Dusch o byta till kläder för restaurang.
Blev Tapas Buffe? :) mums så gott! Men jisses vad mätta vi blev!!
Det blev några timmar där med vänner t dom och mkt trevligt.

Trötta o mätta for vi hem och spelade Gin Runmy! Så roligt!

Blev en sen film i soffan då vi var helt slut men så nöjda.

Söndag ombytta o klara 09 för frukost åkte vi o spelade beach volleyboll !!

Pia o Ronny kom så gjorde deras vänner Johan& Johanna också .
Ha ha svårt springa i sanden men SÅ skoj!!!

Hem o grillade för lunch och Fam T kom med lilla bebis. Kul att träffa dem.

Sen blev det HV71 hockey! Shit vad skoj!
Efter fika hos L mor o plock av äpplen.

Hemma i Sthlm denna sena kväll efter en fantastisk helg <3

I måndags var det 1 år sedan älskade Far gick bort. Tung dag.. :(
Middag med barn o svärson hos mor på kvällen. <3

Tränat flera gånger hittills denna vecka - så skönt. Åh nu nu!! Yes!

På fredag blir det teater:
Broarna i Madison County...

En bok och film som berört mig oerhört. Sann kärlek, brustet hjärta och enlivslång sorg.. förstår inte varför man gör så.. livet är så kort..

Månkan o jag ska äta en god middag innan. Blir så skoj att få gå på den.


Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 7 september 2018 16:21


Freeeedag! Tuff vecka med alldeles för lite sömn..

Strax på väg mot Jönköping! Ska bli så mysigt! Länge sedan vi träffades och inte varit i Jönköping sen i November.

Packat enligt packlista Kicki skickade :)

Gillar detta koncept: En helg i ?surprise? tecken rakt igenom <3


Kommer nog ta en tupplur på vägen dit i bilen som jag känner det just nu.



Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 4 september 2018 08:24


Underbar helg med vänner på övernattning, bygga en hel del , plockat gula kantareller - mums!

De underbara fåren o hästarna kan man inte få för mycket av - balsam för själen.

.. så sitter man på T banan o alla stressade folk - - -

Igår en go drink på Thaibåten i kalas väder med Hellen <3 Mysigt!!

Träna ikväll - gött! Behövs!!

Kram

L

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards