Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Yvonne - 15 juli 2014 07:05


Njuter av att vakna i stugan i skogen...

Putteh o jag tog en rejäl promenad i skogen igår. Härligt!
Cosmo är verkligen inte sig själv, han var så trött i sin gång... :(

För första kvällen på sååå länge kollade jag på Tv o Lotta på Liseberg:) Så Glad hon är, gillar henne.
Tänk vad musik gör för själen.. Helt underbart.

Ingela o CO åkte hem t Umeå igår.
Trots att vi inte hunnit ses så mycket denna vecka så kommer det vara tomt hemma utan dem...
Åh vilket fint kärlekskort hon skickade via sms igår... Sätter in det här.
Min fina lite röriga men älskade vän:) En sann bohem och livsnjutare <3 Kärlek till Dig och ditt nya liv med nya kärleken..

Igår fyllde även T år, 50 år. Tänk vad åren går...
Mindre kvar att leva än vi levt. Lite tänkvärda ord...

Live your life..


Snart är jag framme på Östra Station.
Ny dag med nya möjligheter..


Kram


Älskar Skogen :)
Min vän..<3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards