Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Yvonne - 3 juli 2014 17:54


Alltså vad fort det gick! Jag har blivit erbjuden Lägenheten!!!

Innan kl 10 imorgon bitti måste jag svara,..
BV, ingen balkong, hög hyra.. Det är de minus posterna..
Årsta, nära mina päron, Årstaviken, gå till jobbet är plus posterna..

2000 kr dyrare i fast kostnad är det.

Åh jag är glad att NI som jag pratat med gett mig råd, stöttar och ger mig vinklar från olika håll...

Men vad fort detta gick!!!
Tjooooo! Kan även kärleken dumpa ner så!!? :))


Kram

Av Yvonne - 3 juli 2014 08:32


Hårt regnade det igår med ett dunder av blixtrar...

Jag är så rädd för blixten..
Minns när jag stod på verandan på landet dvs mitt nuvarande sommarhus. Stod där med min älskade morfar o mormor och tittade ut över himlen då det dånade och min morfar försökte få bort min rädsla.. Gick inte.. Kröp in i hans famn och var så rädd..

Men vilket väder det blev på kvällen!

Åkte direkt efter jobbet och mötte Karin som följde med mig t lägenheten. Såå fin! 2 min ner t Årstaviken och lugnt område.
Kan gå till jobbet!
Lghten fr 2007 så den var toppenfin!
Jag kommer tacka Ja till den så får vi se vart det leder. Tittat på så många men detta var första jag känt så för. Så roligt!! Nära Karin oxå. :)) typ 3 min!
Enda nackdelen är ingen balkong el terass. Men naturen runt knuten och jag har ju min stuga :)

Åkte hem med en glädje, solen kom mer o mer.
Sandra kom hem med Cosmo som hon haft under dagen.

Heléne kom och vi promenerade ner t sjön och pratade massor. Jag måste tänka om i vissa bitar. Handslag! Tack min vän att jag fick prata o gråta o skratta. Så mycket endorfiner frigjordes...

Då de gråa håren tittar fram så tonade jag håret, skrev lista på vad som ska handlas idag :)
Tjejhelg på gång ju!! 9 tjejor en hel helg med Logdans!!
Heidi har bangat annars skulle vi vara 10 st.

Nu strax framme med bussen och jag är glad att jag inte har semester förrän om 3 v.
Tänk vilken sommar jag får då!!

Njut av dagen :)


Kram


På väg ut med våra fina <3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards