Alla inlägg under november 2021

Av Yvonne - 14 november 2021 20:37


Jag gör mycket och kan inte påstå att jag lider av att det händer roliga saker runt mig..

Men denna helg, ja den har gett mig energi boost deluxe!

Så skoj att ha träffat nya ansikten män o kvinnor. Asså vi har haft skitskoj!!! Länge sedan jag skrattade så mycket!! Och jisses vad sent det blev inatt .. ja ja nu är jag hemma i Svedala igen :)

Glad i hjärtat och ett stort leende på läpparna!

Hoppas Du haft en en lika fantastisk helg som jag! Happy!!

Kram

Av Yvonne - 12 november 2021 17:41


Igår for jag till Krakow. Asså Supermysigt! Och åker själv! Njae inte själv själv?men nästan..

Är ju med i en förening - en skola jag pluggat på Ekonomi, projektledning och Inköp
Så japp jag är medlem sen mååånga år ..
vi har aktiviteter och resor mm

Denna gång en resa - och jag känner 2 personer pyttelitet och de andra 11 medlemmar känner jag inte alls. Så så trevligt!!!

Så mysig kväll igår kväll! Idag en fantastisk dag med shopping, god mat , prat och god dryck. Såå skoj med nya folk!
Detta känns som jag utmanar mig själv nu?

Lite vila nu på mitt fantastiska rum. Bara det att få vara själv..

Om 1 timme drar vi ut till en fantastisk restaurang i en fantastisk miljö här i mysiga Krakow.

Yes jag är så positiv :)

Njuter!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards