Alla inlägg under januari 2020

Av Yvonne - 31 januari 2020 16:40


Vecka fullt med jobb jobb men snart bär det av mot City och ner på Stureplan :))

Ser faktiskt fram emot att partaja! Woop woop!

Ha ha nu känner jag mig 20 år yngre!

Trevlig Helg!

Kram

Av Yvonne - 28 januari 2020 08:23


På väg t huvudkontoret på möte. Inser när jag sitter på Tvärbanan och tittar på alla människor som stressar, zappar på telefonen, barn som gnäller, en del som drömmer sig bort : ja att jag är glad att jag inte jobbar i stan längre. Det liksom räcker att åka nån gång i veckan in mot staden.

Tiden går fort och jag har nu arbetat nästan exakt 2 mån på mitt nya fantastiska företag.
Så så kul med nått nytt som sagt.
Att få längs käft med killarna från både produktion och drift. Att sätta på sig jeans på morgonen :)

Men jisses vad mycket jobb jag har...
På det höga krav på mig själv...

Lite roligt har jag varit på. Biljard med vänner i helgen. Så skoj!

Hämtat energi vid stugan - åh längtar dit jämt.

Hittat en fantastisk Tapas på Hornsgatan i veckan. Mums!

Styrelse jobb inför Årsstämman och har givetvis gosat med lillan. 8,5 mån och så överrörlig och mini.

Dagarna går men trots att det är vårkänslor så ser jag fram emot Våren rejält.


Ta vara på Dagen <3


Kram

Av Yvonne - 7 januari 2020 20:35


Känns lite skönt tycker jag. Lite skoj med allt nytt jag har framför mig.
Känns såå bra!!

Var barnvakt till min lilla sötnöt 7,5 mån i söndags. Så mysigt! Galet mysigt!!

Igår ute och gick 1,3 mil - så skönt!
Nu är det jakt på kg:n för min del ha ha ..

På lördag ska jag ha stort Tjejpartaj! Jisses vi blir 17 brudar!! Kul att alla utan 1 tackat ja!

Ska bjuda på middag och vi ska ha lite skoj!

Tjohooo!

Kram


Av Yvonne - 2 januari 2020 05:29


Resan är slut och vi kom hem
På Nyårsaftonskvällen.

Älskade lilla Mor hade på min önskan lagat hemlagad Mos och Köttbullar <3 Så lite bubbel där och vi la oss innan tolvslaget..

Hade planerat Bankok de sista 2 nätterna då det är en av mina favoritstäder <3
Shopping och sista kvällen upphämtade och ut på Chao phraya River för en fantastiskt god Seafood dinner <3

Härliga veckor! Vet redan var nästa resa går till i Asien. Japp ner östra Thai o in i Kambodja..

Mot nya jobbet idag! Så skoj det ska bli! Har sett masa mail o möten jag är inbokad på. Nya projekt och ett jätte ansvar jag får på mig gällande en viktig hjärtefråga för Företaget!!
Sååå annorlunda än bank! Sååå roligt!!

2019 gav mig ett fantastiskt barnbarn <3 men 2019 kom tyvärr med det en massa sorg och tunga saker också...

Jo jag om någon vet att livet går vidare och jag är tacksam för massa saker. För jag vet att jag har en del änglar runt mig: oerhört tacksam för det <3

2020 ser jag fram emot, känner att det kommer hända massa bra!


Så god fortsättning!

Kram

Lite bilder från mitt älskade Thailand

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards