Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Yvonne - 13 juli 2014 20:30


Härligt är livet :) Känns som jag varit ledig hur många dagar som helst!!

Turen till Gryttjom,Tierp igår morse tog 1,5 Tim för att komma till fallskärmshoppningen!! Tjoo , Sandra o Joakim var allt lite nervösa :))

Strålande solsken och massor av folk och jag hade filt och lite PicNic med :)

Laddat kameran och det vart lite väntan.
Sen kom de äntligen upp i luften.. Det var så att det pirrade i min mage och jag har nu börjat att fundera på att jag också vill utöva detta :))

Jag fick veta färgerna på deras resp fallskärm så att jag kunde ha koll på dem..

Sen kom dom! Så exalterade var de!
Åh vad kul att vara med o uppleva detta! De var sååå lyckliga!

De skulle nu efter denna upplevelse bila ner till Skåne så vi sa hejdå.
Semester hos Joakims far o fru på en stor gård med företag för fisketurer etc. De kommer nog få det mysigt.

Jag stod på gasen hem. Carina o Kathy skulle komma ut till min stuga och hälsa på några Tim.

Kom precis nästan samtidigt till stugan då jag hamnade bakom först en traktor en bra bit sen ett hästsläp som det var helt omöjligt på denna slingerväg att köra förbi. Suck!!

Blev fika och prat sen for de hemåt.
Mycket trevligt:)

Månkan kom ut till mig vid 4 tiden och vi fick en fantastiskt mysig kväll.

Patric, Månkan o jag käkade middag ihop och tog en promenad i det helt underbara vädret.

Vi fick ett ryck och åkte in till Norrtälje och jag körde.
Vi gick ner till Havspiren och njöt av kvällen.
Promenerade sedan runt i den underbara lilla stan i några timmar och tog en tur förbi Motorgården som det varvstort party på för att se om vi skulle ta o gå in en stund.
Men nope vi bestämde oss för att åka hem t stugan. Kl var midnatt redan..

Hade en mysig kväll och satt med tända ljus och pratade till över 02..
Men vilken härlig kväll!!!! Trivsamt!

Månkan som oxå har svårt att sova på morgnarna sov t 08.30 så jag undrade om hon svimmat!

Frukost och en rejäl promenad på flera timmar då vi gick lite lost i mina skogar var förmiddagens härlighet:)
Åh vad skönt!!!
Solen gassade och vi gick förbi mor o far och hälsade på på vägen hem.

Lunch o prat och eftm gick.

Månkan styrde bilen hem vid 16 tiden och jag åkte och handlade.

Suttit hos mor o far en stund. Tack pappa för att Du fixade kabeln t Tvn.!
Så finalen kan ses ikväll!!

Putteh o jag nu ätit lite och jag sover kvar. Pendlar in till jobbet imorrn bitti och kan få njuta av att komma tillbaks hit imorgon kväll igen. Livskvalit'e <3

Ingela och CO bor hos mig i min lägenhet fortfarande och åker mot Umeå imorrn bitti.
Känns bra att kunna ha hjälpt henne att spara pengar på boende nu när separationen kommer osv..
Min fina vän <3 Önskar dig all lycka <3.

Nu skall jag ut i skogen och ta en rejäl skogspromenad med min lille vän.
Älskar skog och natur men framförallt tystnaden det ger..

Åh vad skönt att vara här och vilka underbara dagar jag haft!

Två 4 dagars veckor kvar att jobba innan semestern, och det känns såå toppen!
" och den som spar han har..."


Kram



[Bild]

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards