Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Yvonne - 6 juli 2014 21:51


Helgen går mot sitt slut..
Sommaren kom verkligen så perfekt i Fredags när vi 9 brudar for ut till min stuga.
Detta år hade jag bytit ut några tjejor. Två har jag brutit med som vänner så det var naturligt.
Sen att Kicki o Heléne detta år kunde vara med då dominte kunde det förra året, ja det var underbart för mig.

Kollektivt boende denna helg verkligen. Alla fick något att ansvara för att ta med i matväg. Fungerade superbra!!!
Vad vi har ätit! Så mycket och gott!!
Även druckit gott och njutit på alla sätt.

Musikquizz hade Majsan gjort och det körde vi efter silllunchen. Superskoj!!
Ha ha jag var sämst!!

Sen vart det Kubb! Skitskoj! Karin mådde inget bra så hon vilade hela dan. Genomförkyld.

Vid 18 tiden grillade vi och njöt av kvällen.
Halv 8 gick vi till mor o far för den obligatoriska gruppbildning vid deras grind innan vi promenerade vidare till Logdansen i byn bredvid :))

Vilken kväll! Super uppträdande av Lise o Gertrud och sen dans i Logen. Vad vi dansade! Superskoj!!!

Vid 02.00 lullade vi hemåt i natten och kokade korv och var glada i natten! :)

Åh vad vädret spelar roll i detta läge:))

Imorse gjorde vi en stor brunch med ägg bacon prinskorvar o gott :)

Helen tog gräsklipparen och klippte hela tomten!! Tack! Några rensade lite rabatter, Kicki planterade lite kryddor jag fick av Karin.
Stugorna städades och första gänget åkte hem vid 12. Nästa vid 13 och Månkan o jag åkte t Drömkåken o fikade och där var en Trubadur som spelade och vilken härlig avslutning på helgen!

Sen var vi i stugan ett par timmar o fixade lite för att sedan styra bilen hemåt.

Härlig helg med kollektivt boende :))
I like <3


Nu kommer snart Ingela med sin syster och tre barn. De skall sova här. Jag är supertrött men måste ju umgås en liten stund.

Åh vad jag är glad att Sommaren verkar att vara här <3

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards