Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Yvonne - 8 juli 2014 17:27


Åh nu njuter vi eller hur!? :)) Soool o härligheter:))

Gårdagen var inget kul med sådan trötthet i kroppen och uppenbarligen vätskebrist..
Ha ha ansiktet kändes lite svullet :(

Var på läkarbesök och får OP tid i oktober. Blir bra det.

Kom hem och Ingela o Annika o barnen hade mys med musik och vin på gräsmattan utanför mig.
Njöt ett tag och sen gick de och handlade och lagade mat.

Jag och Cosmo tog en promenad t Månkan och vi satt och surra ett par timmar.

Sov super inatt och har haft en betydligt bättre dag med mer intagen vätska :)

Jag, Johan och Björn knallade ut till Djurgårdsbron och käkade lunch på Strandbryggan idag :kr) Så härligt! Semester feelings...

Nu väntar jag nere i Kungsan på Neta o några.
PicNic på Skeppsholmen :) Kylt Rose' vinet har jag såklart :))

Sandra har åkt ut med Cosmo till stugan då hon nu börjat sin semester. Unnar verkligen henne den!

Ingela o gänget är på Fjäderholmarna och har det toppen!
Vi slår väl följe hem kan jag tänka mig. Bra att de njuter av Stockholm :)


Njut av kvällen!! Drick vätska:))


Kram


Jo idag fick jag ett nytt lägenhetserbjudande!!! Tjoo!!



Strandbryggan levererade :)

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards