Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Yvonne - 4 juli 2014 20:16

...

Av Yvonne - 4 juli 2014 20:10

[Bild]

Av Yvonne - 4 juli 2014 20:03


:)

[Bild]

Av Yvonne - 4 juli 2014 19:57


Tjoooooo!!

Mitt paradis är äntligen stormat av 8 tjejor :)))


Nu kör vi brudar<3
Välkomna!!



Puss

[Bild]

Av Yvonne - 4 juli 2014 08:38


Kvällen igår var ett virrvarr av tankar och bollande :)

Åkte upp till Sandra o Joakim och fick hälsa på Joakims mor. Det var kul att få träffa henne.
Diskuterade med Sandra mitt val av att ta Lghten eller inte.

Hon om någon känner mig väl och kan ställa frågor som bör tänkas över.
Tack min fina tjej <3

Åkte t Maxi och shoppade till Tjejhelgen som stundar nu! Tjoooo!
Den ser jag fram emot :)

Pratade men min älskade vän Ingela som kommit hem från Grekland med sin livs soulmate <3

Åh ingela o Lars har ju brutit snabbt, på gott o ont. Älskar både Ingela o Lars, mina fina bästa vänner. Men man måste följa sitt hjärta.. Vi lever här och nu..
I know the feelings..

Så underbart för Ingela kommer ner till mig i Stockholm på Söndag!! Igen!!

Pratade med Kicki och bestämde detaljer för eftermiddagen idag.
Hon tar min bil o hund o hämtar mig i Gullmars.

Kicki känner mig och kände även hon i sin mage kände...Nej t Lghten, då den är på BV och man inte kan ha öppet fönster... Åh balkong saknas..dyr oxå..värt det?

Varför är man så upprymd när man var och tittade på den och när man har den i sin hand är det inte intressant!?
Jo visst såklart är det ett stort beslut och process oxå.. Men framförallt är det snart...

Beslutet är taget:
Jag letar vidare :))



Kram


Min älskade vän Kicki skall jag äntligen få umgås med HELA helgen<3<3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards