Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Yvonne - 2 juli 2014 09:40


Pappa Olle <3 Hipp hipp hurra för Dig idag!!!
Så glad att jag har Dig <3
GRATTIS!!

Igår tisdag var en skitdag. Sovit dåligt o kaos med en jätteaffär och jäklar vad jag kämpade! Ångestladdat då man vill hjälpa den stora kunden men inte kan påverka systemen.. :(

Tog som vanligt o gick ut på lunchen men fick för mig att ringa Månkan o prata. Hon var på stan! Fick i mig mat! Underbart att hon var där! Inte ätit mat på några dar.. Ny energi!

14.55 gick den stora affären igenom! Så skönt! Många miljoner! Vilken pärs!

Vid 16 ringer veterinären och berättar. Att mer blod behövs fr Cosmo :(
Fick tid imorse.. Men även att det är nått i tunntarmen..

Då brast det :( Flera jobbigheter på nått dygn... Så kan det bli :(

Hade bokat bio med Majsan på kvällen o bestämde mig för det.

Regnet öste ner o jag hade tänkt gå till Medis men icke.

Vi såg Persbrandt i en djup film, men den var ok. Skönt o göra nått.

Knallade vägen över Skantullsbron på hemvägen, det var skönt.

Fick energi o röjde köket och plocka lite ända t 24 tiden...

Nu på väg t jobbet efter att jag varit med Cosmo o lämnat blod ock köpt mer specialmat.

Efter jobbet skall jag kika på en Lght vid Årsta. Karin möter upp mig o går med.

Sen kommer Heléne med sin hund o vi ska ut o knalla lite.


Ny dag o nya tag o solen kommer mer o mer...


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards