Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Yvonne - 24 juli 2014 08:49


Ja tre dagar sen jag bloggade.. Lite luft gick ur mig på nått vis.. Detta med Cosmo är rent ut sagt superjobbigt :(
MEN det värsta är att de inte återkopplar vad nästa steg är.. Utan jag har ringt den första veterinären och undrar vad som händer..!?
Något med trasiga celler.. OP ut tumören?! Eller är det kört? Please återkoppla!!

Som jag har tänkt på livet dessa dagar, att det snabbt kan vända till negativt vet jag. Haft så mycket runt mig med den känslan och upplevelsen. Men jag tror att även åldern styr hur man funderar och värdesätter livet...
Jag är en överlevare men är glad att jag kan gå in i min puppa för att samla kraft..För mig en bra strategi :))

När jag o Putteh sitter o äter middag på altanen i måndags säger han: men att vänta några dagar på besked är väl inget! :0 en kollega till honom har fått vänta hittills i 2 mån på OP då hon har ngn tumör innanför pannan..

Vad är det för fel på sjukvård och Djurvård!?? Arg!!!

Iallafall så är min lille vän glad på nått sätt. Vi har promenerat, busat och haft fantastiska dagar i stugan.
Jag har pendlat hela veckan o Putteh o den lille har varit lediga tillsammans. Härligt!!!

En kväll i veckan tog jag en promenad runt byn o skogen med mina byvänner Birgitta o Monica. Efter så bjöd jag in på ett glas vin. Så härliga kvällar det är.
Hoppas nu det skall fortsätta så!

Sandra ringde från Cypern i tisdags o dom har det så hett! Hua..
Men det är ju skillnad att åka utomlands än att vara i Sverige. Miljöombyte bara det.. O lite god mat..

Mitt prov jag klarade förra veckan fick jag positivt på igår igen! Stolt över mig själv! Envis är jag... Tjoooo!

Packade ihop tvätt o allt igår kväll o for hem till stan. Packa o tvättade sedan hemma och var och bet lite räkningar nere hos T. Han kommer hem på måndag. Blir kul att träffas. Länge sen. :)

Idag arbetar jag sista dagen ; sen SEMESTER!!!!

I Eftermiddag far jag o Rejna till Jönköping :) Blir lite äventyr där och party med Kicki o Lalle, Johanna mfl.. imorrn :)


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards