Alla inlägg under februari 2020

Av Yvonne - 26 februari 2020 09:02


Burr idag var det kallt. Men skönt sätta sig på Tväris några stationer och slippa tänka på trafiken. Så gött att ha 2 ställen att ha kontoret på. I like!

Träning träning - tränat 3 dgr på raken! Två pass på raken per dag! Så galet skönt att få ur sig allt ja ALLT!
Men denna träningsvärk... känns när jag rör mig kan jag säga.

Ute med friends i lördags. Dansade på Berns 3 tim på raken! Så bra musik! Men nu är jag mättad på City kärnan.
Alla ska ragga o bli bekräftade - inte min grej. Det är baksidan av nattlivet i Sthlm.

Igår var jag på ett annat verk och fick lära mig massa. Så skoj!
Så go känsla i magen när man som jag hittat rätt - trots allt är man så stor del av ens liv på jobbet.

På fredag ska jag vara barnvakt åt min lilla tjej 9 mån över natten. Ska bli sååå mysigt!

Njut av dagen!

Kram

Av Yvonne - 21 februari 2020 16:27


Tänkte när jag vaknade imorse o snörvla en del: blir en Toppendag! Dels är det fredag och dels skulle jag få klä mig i de bästa kläderna :) ha ha

Åkte nordväst 5 mil till ett av våra kraftverk vi har där för att få insyn hur de jobbar och hälsa på kollegor där.

Vilken dag! Jag är lyriskt!! Jag är sååå glad att jag bytt bransch! Har liksom hittat hem..

Väl hemma nu och en kväll i soffan. Händer inte ofta men jag vill vila och ladda för imorgon! :)

Imorgon blir det vänner, middag och bubbel och sen in till Berns. Tema och 70 tals musik. Dansa dansa som jag gillar till Max!

Blir skitkul!


Våren är här!! Yes vad det spritter i kroppen!

Njut av helgen,

Kram

Av Yvonne - 19 februari 2020 17:58


Vaknade med en tung känsla i huvet.. hängig men vi skulle ha Ledarträff hela dagen med viktiga arbeten och samtal så jag tog mig vackert dit.

En bra dag! Så trevliga kollegor och vi var 3 kvinns på 22 pers.. ha ha men det känns bra.
Att ha bytt bana i livet kände jag av idag då jag i vissa bitar inte hänger med.. men jisses vad intressant det är!! Annat än Bank det! :)

Igår kväll var jag på en föreläsning med 2 vänner och det är alltid kul att få lära sig om saker.. men redan där kröp det i kroppen.. nått skit på gång är det.

Strax till Styrelse möte i Brf - sen är det bara att hoppa i säng.
Som vanligt full fart på mig...


Nu ner t lokalen och ha lite åsikter och kriga för det jag tycker vi ska satsa på i vår fantastiska Brf. 206 lghter och japp det finns hel del mer att göra än det vi utfört hittills.


Kram




Av Yvonne - 14 februari 2020 23:27


Fredag och trött imorse - dusch och fix och kommer ut i köket.. 10 Rosor med en söt liten handskriven lapp... blev så glad! Love love... Tack Sambo <3

Då han dessutom åkt hemifrån 2 tim innan jag går upp och i em åkt på Whiskeyprovnings resa så tycker jag att detta var en vacker kärleksfull gest.

Mötte min kära vän Annelie efter jobbet och jag hade bokat en Grekisk Restaurang till oss. Mums vilken god mat :)))
Så mycket att prata om - 4 tim i sträck..

Nu hemma efter en riktigt mysig kväll <3

Imorgon fm
Blir det träning och sen en lång promenad med Karin och vem vet en Gofika kanske:)

Hämtar sambo vid båten på em och skall överraska med god mat och dryck - bara ha en hemma kväll.

Njut av helgen,

Kram

Av Yvonne - 10 februari 2020 20:21


Livsnjutare är mitt val att vara - gott val anser jag.

Att få åka iväg med just dessa tjejer i helgen var så jäkla skoj!! Funäsdalen,Tänndalen, så vacker natur med all Snö!!

Vi tjejer synkade galet bra med varann - sååå mycket skratt, god mat, dryck och galet mycket talk. Män, sex, relationer och allt som har med livet att göra.

Så underbar miljö där och skidturen på fredagen var sååå nice. Ska investera i bättre utrustning nu.

På lördagen åkte vi bandvagn upp på toppen! Jisses vad det stormade där uppe!! Så läskigt!
Men skitkul minne!

Afterski än på fredagen hade bästa musiken.
På lördagen for vi till Ramundberget och 2 av oss åkte skidor innan vi gick för att roa oss på After skiin.

Mötte en god vän - ett mycket kärt återseende. Vissa möten berör mer än andra..
I vilket fall som helst så ser jag det som en mening... En energiboost att få uppdatera varann vad som hänt o händer i livet..Kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

Idag var jag på Yoga efter jobbet. Galet skönt.

Nu skall jag ha en mysig kväll med min sambo.
Vi har inte setts sedan förra onsdagen.<3

Jag känner mig så priviligerad av att få uppleva det jag gör! Men framförallt att jag har så många fantastiska personer i mitt liv!


Kram



Lite bilder

Av Yvonne - 4 februari 2020 20:42



Men! Jag ska åka till Funäsdalen på torsdag. Ska bli såå skoj! Snöl på fjället det gillar jag!
Snö i stan gillar jag inte :)

6 goa o glada tjejer! Ska bli såå skoj!
Längskidor blir det för min del. Mys!!

Hade en rolig fredag som gick över till Lördag innan jag var hemma. Sånt kan också behövas.. superskoj! Dansade i timmar.!!

Trött i huvet då jag har galet mycket att göra på jobbet.. men trivs såå bra!


Lev idag - imorgon kan det vara to late <3


Kram





Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards