Alla inlägg under oktober 2019

Av Yvonne - 28 oktober 2019 16:16


En underbar helg i Stugan. Utan TV och film då det är avstängt inför Vintern.

Skogen, promenerat o ploväckat masssa svamp! Galet mycket! Love it!

Spelat kort och vunnit rejält i vänd 8 :)
Sippat rödtjut och levt underbart primitivt.
Sovit ut och ja jisses vad jag skulle vilja bo halva året så..


20/11 blir min sista dag.. snart ju..
Men först Dublin på Fredag med tjejorna och den ser jag fram emot :))

Kram

Av Yvonne - 18 oktober 2019 09:05


Nu är det så här igen att Fredagar är den bästa dagen!! Så underbart att Det är det Idag!

Höst, mörkt, trötter och bara 1 månad kvar i Banken!

Ja för jag kommer avsluta sista tiden med Sool, Värme och Vila <3


Har väll även mentalt landat mer.. men visst över 30 år är inte att förrringa.

Ikväll fredags middag o mys hos min Neta vän - en tjejkväll.
Imorrn träning o vinlunch hos A-l.

Senare kommer tjejligan o vi ska dundra iväg på Oktoberfest!! Tjohooo!!


Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 11 oktober 2019 11:39


Igår blev jag överraskad med Segling!
Att vi skulle ut o segla vart verkligen en överraskning! Åh vad skoj!!
Vilken magisk kväll!!! :)

Nu vill jag pröva på det i Kroatien eller nånstans..

Livskvalité - just här och nu...den behövde jag.

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 10 oktober 2019 08:48


Varje dag lägger sig allt som hänt de sista månaderna..livet går ju alltid vidare..
Min sorg efter en av mina kärlekar som lämnat jordelivet allt för tidigt..:(

Beslutet att lämna 33 års trygghet hos en arbetsgivare.. Allt går hand i hand..

Äntligen kommit igång med träning igen! Galet skönt!

Bokat en träningsresa t ja läs Egypten!åh vad skoj det ska bli! Skulle åka själv men en gammal skolkompis hänger på!
Blir bra - men jag måste ha egen tid och det fattar hon.
Sen jag var liten har jag drömt om att få besöka pyramider och höra dess historia :)))

Vad jag ska börja jobba med? Den spar jag ett tag med att berätta :))

Ikväll ut med bransch folk fr hotell o restaurang för att fira in hösten med flera glas bubbel :))


Kram

Ps har jag sagt :att vågar man inte så vinner man aldrig:)

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards