Alla inlägg under maj 2017

Av Yvonne - 24 maj 2017 13:54


Hinner inte med..

Helgen toppen i stugan o nytt golv lagt i ena köket.
En likör 43 slank ner, mums!
Skön helg men började hosta...:o

Städdag i vår Brf på söndag eftermiddag - var skoj!

Sverige tog Guld! Yes!!

Måndag och jag åkte hem direkt o stupa i soffan.. min Sambo tvättade fönstren!! Åh du är bäst!
Sallad o serie titt.. ja Homeland är slut nu så vi har börjar med en ny..

Skulle springa Vårruset igår - men det gick ju ej.. jobba o stupa i soffan igen!
Inte likt mig..

Nu har jag slutat jobbet o satt mig i Kungsan en stund.
Ska träffa några vänner..
Njae o jooo lite piggare men ändå inte..

Blev en goooo Mjukglass i Kungsan
tidigare idag :) Mums!

Ledig imorrn o ut t stugan.. skogen o bara vara.. längtar..

Trevlig Kristi Helg!


Kram


Av Yvonne - 18 maj 2017 17:29


Tebaks i vardagen igen.
Kan ju som sagt inte påstå att jag inte njuter av nuet.. eller fångar in nya upplevelser och lever här o nu..

Att så många måste kommentera det?
Avundsjuka? Eller vill de men kommer "inte till skott"? Ja ja..
Jag mår gott av det i alla fall o struntar i vad alla andra tycker..

Lägenheten jag hyrde i Barca en hel vecka levererade skarpt! Som vi har trivts!
Sen är det ju underbart med Espana:) Maten, drycken och Soolen.
Att Barca har mycket att visa runt om i staden - är ett pluss eller många pluss såklart.
Vandrat minst 1,2 mil per dag :)

Att få överraska min dotter med denna resa var så skoj!
Och att hennes 2 bästa kom och se hennes min.. ha ha underbart!!

Så kom oxå min sambo - så skoj att få uppleva allt vi gör tillsammans.
Många resor har det blivit på dessa 2,5 år vi hittills haft. :)) Ja då lär man känna varann :))

Att min vän Annelie med man kom o överraskade Sandra på fredags kvällen var också så så underbart!
De hade varit i Barca 2 kvällar redan men vi bokade just denna kväll.

Så så lyckat! Gott hos oss sen till lilla mystorget i kvarteret bredvid.

Hemma igen och jag har tränat och det blir en del styrelse arbete nu.
Igår o i tisdags :)

En ny fas.. blir skoj!


Men Torsdag -Så det finns hopp!
Freeedag imorrn!


Kram

Av Yvonne - 10 maj 2017 09:14



Behöver inte säga så mycket. Vi har det bra! Sol o gott!

Går minst 1 mil per dag.
Igår anlände min lilla tjej! Surprise av mig :)) Happy Birthday <3

Lite bilder från dagarna som gått.

Idag åker Neta, Hellen o Karin hem o vi stannar.

Kram

Av Yvonne - 8 maj 2017 08:25


Har idag vaknat i Barcelona.

Fredagen var Sandras Party - Tösen fyller idag 25 år. Ja galet vad tiden går fort.
Ett lyckat party där jag o Göran hjälpte till i baren och jag hade med en rolig grej till alla.

En stor ram och atttibut att klä ut sig och jag fotade alla! Blir en bok t Sandra. De har skrivit något också om henne..
Blev en sen natt.. men skoj.

Lördag o fixa o packa.

Så igår söndag for vi till Barca.
Blev tapas på ett litet sött torg nära oss. Jag har hyrt en stor 100 kvm Lght genom min förening jag är med i. Stor o rymlig sådan..

Vi gick o gick igår..så skönt.

Idag blir det ut o promenera igen o imorrn kommer min lilla tjej hit.. ja hon vet inte mer... min present o surprise till henne..

Kram


Av Yvonne - 4 maj 2017 23:09


Jisses vad dagarna rusar fram..
Vi hade en kalas helg förra veckan.
Curling,vänner och middag och sen Valborg i stugan. Hälsade på hos Lotta som köpt hus 2 mil fr min stuga.
Efter det besökte vi Skebobruk - så vackert det var :))

Jo jo en stor orm träffade vi på när vi skulle till o kratta mor o fars tomt :o

Men vad Härligt med 3 dagars helg!!

Våren blev sommardagar! Lovely!
Tänk vad alla går runt med ett leende när solen strålar på oss :)

Jag o Neta hade tisdag kväll med våra älskade mammor :) En kultur kväll med film från vårt område vi växte upp i bjöd Elsas förening på.
Sen bjöd Elsa oss på middag. Så mysigt!
Min far mår inte riktigt bra - så det känns lite olustigt. älskade pappsen..
Men så glad att mor kommer med på dessa kvällar - hon får liksom annat att tänka på.

Min fina dotter fyller 25 år:) Tänk vad tiden går.. Imorrn ska hon ha stor fest i samma lokal som hon hade min 50 års fest.
Var hos henne igår o planerade lite.
Blir nog en fartfylld kväll - vi kommer köra baren :))

Idag har jag köpt en ny stor påkostad resväska:) Ja det var dags för en ny. Globetrotter som jag är, ha ha.

Så fredag imorrn. Party på kvällen och på söndag far jag till Barcelona!
En hel vecka :))

Med tjejorna i 3 dar för sen är det min surprise till Sandra.. hon vet inget o hon kommer ner på tisdag :)
Åh vad detta skall bli skoj OCH skönt med 1 veckas semester :))

Fortsättning följer..

Trevlig Helg,

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards