Alla inlägg under maj 2019

Av Yvonne - 31 maj 2019 10:58


Kristi helg. Jobbar fr stugan idag - så skönt!

Vi bygger o bygger - Innertaket klart, igår började vi sätta innerväggar o innergolvet är nu köpt. Ska bli hantverkare i mitt nästa liv!

Imorgon tidigt åker vi till Espana. Längtar så!!!
Sol, bubbel, chill och promenader!!


Trevlig helg önskar jag från mitt Paradis!

Kram


Jisses , kolla mina rabarber!!! Så stora!

Av Yvonne - 23 maj 2019 19:51


Tror att Maj har varit den mest fyllda månaden sedan många år..

Galet vad mycket man skall hinna med, folk att träffa, fixa vid o i stugan innan Midsommar, AW vin kvällar, avsluta projekt på jobbet mm mm

Så jag ser fram emot fredag imorgon och HELG!!

Och om vecka far vi till Espana.
Lovely!!

Min älskade Mor har fått träffa sitt barnbarnsbarn <3 Så fint!

Imorrn ut på stan och partaja med en kompis.

Trevlig helg!

Kram


En härlig bild från i lördags då vi jobbat o grävt o byggt o pausar med lite Bubbel <3

Av Yvonne - 17 maj 2019 15:33


Så äntligen kom lilla Freja <3
Lycka, kärlek och overkligt..

Har fått snusa på henna idag när de kom hem fr BB, Så så liten...helt fantastiskt!!


Då skönt med helg! Dessutom Kalasväder och en känsla av sommar idag.

Ut till stugan och gräva med maskin vi hyrt och fortsätta bygga.

Men först blir det lite bubbel på stan med en vän..


Trevlig helg!

Kram


Av Yvonne - 13 maj 2019 09:57


Att få tanka skog, fågelkvitter, tystnad, är galet underbart..

Två världar att vara mitt i stan på jobbet kontra stugan..

Vi bygger o bygger vår lilla stuga - så fantastiskt att få snickra och fixa!!

En helg med mina två killar - spela kort och chitt chatta.. gött!

Ny vecka o Nope lilla bebisen är försenad... ingen bebis än..

Kram

Av Yvonne - 10 maj 2019 08:23

... och inte har lilla bebisen kommit än..
Då fick iallafall dotter en egen födelsedags Dag :)

Jobbat galet mycket denna vecka - superrolig vecka!

Då jag jobbar med Diversity Variations och Vi kommer att stå 2 timmar för alla i banken och visa vårt jobb - så har det varit en del att fixa inför detta.
Super härligt seminarium av xx som berättade om ADHD och livet efter en diagnos. Uppskattat!!
Syn, hörsel, dyslexi mfl funktionsvariatipner jobbar vi med. Alla är lika värda :)


Igår kväll var jag på en fantastisk Champagne provning. Har gått med i en klubb. Superskoj o nya bekantskaper.

Lev lev... livet är lånat..

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 2 maj 2019 09:16


Så var Maj kommen :)

.. och snart blir jag Mormor :)
Vilken dag som helst.. helt galet vad livet Swishar fram..

Några lediga dagar har det varit, stugan, middag med vänner, promenader, mm
Dagarna fylls av liv kan man säga..

Ikväll blir det Swedish House Maffia!!
Yes! Den blir skoj!!

Önskar en fin Torsdag!!!

Kram

Ps Du har väll inte missat blommningen i Kungsan!? Sååå vackert!!

Lite bilder fr sista veckan..

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards