Alla inlägg under september 2021

Av Yvonne - 26 september 2021 15:30


Sitter på planet till Espana:) Inga ord kan uttrycka känslan att snart vara där!!
Great!!!

Vilken vecka! En liten tös titta fram i tisdags morse :) Sambo farfar. Åh min älskade lilla tös tittade fram igår!
Farfar o mormor inom loppet av 4 dagar! :))

En vecka av många känslor och ett fartfyllt arbete på det.

Nu landar vi snart och känslan att komma in i huset och byta om.. obetalbart!!

Åh imorgon fyller sambo jämt? våra vänner är på plats sedan i onsdags och imorrn blir nog en minnesrik dag:)


Trevlig söndag!

Kram


Åldern är bara en siffra - Mormor absolut!
Men i mitt sinne är jag frtf runt 25 år;)

Av Yvonne - 20 september 2021 17:25


Vi hade verkligen helt fantastiska dagar i ett soligt Visby! 22 gr! Blev grill, bad! Middag i trädgården, 2 mil på cykel och massa härligt umgänge. Gött!!


Helgen som var bjöd på härliga dagar i stugan.
Plockat in för hösten och vintern.
Jag tapetserade en fondvägg i vardagsrummet, finns inget roligare ju!
Blev sååå fint!

Espana? äntligen dags för att återvända till Sooolen där.
Sambo fyller 60 på måndag och våra vänner åker redan på onsdag och japp vi har planerat lite.. love it!

Och jag sitter just nu o väntar på att bebis barnbarn ska komma.. BF torsdag så kan komma närsom?
Spännande!!


Njut av den kommande hösten. Jag ser galet fram emot Espana och sen får hösten bli som den blir.

Kram



Lite bilder Visby



Av Yvonne - 9 september 2021 23:55


Visby med girlsen! Funäsdalen innan pandemin och nu är det Visby.
Så skoj att få hänga med dessa girls :)

Att ha olika vänner för olika upplevelser är fantastiskt!!
Anna panna fyllt 50 år och japp detta är vår present till henne. 7 girls..

Vi Flög ner - galet bekvämt och snabbt!!

Vädret är topp och vad går fel när starka tjejor hänger med varann och lyfter varandra!?
Skratt, djupa prat, män, visioner, relationer mm mm Lovely!! <3


Trevlig helg!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards