Alla inlägg under juni 2020

Av Yvonne - 12 juni 2020 19:31


Tre nätter i stan kändes som en evighet..

Men hann shoppa o träffa lillan en kväll - kärlek<3 Styrelsemöte,
Promenad med Karin och ett glas Rosé och igår kväll en fantastisk kväll vid Tullhus 2 med bästa bossen o gänget <3

Drinks, god mat, härligt prat och en härlig sommarkväll. Stormtrivs på jobbet!!!!!!!!

Men Nu sedan flera timmar är jag här på mitt Lovely place. Sol, sambo och Skog och Fredag<3

Njuter njuter...


Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 8 juni 2020 21:50


Härliga dagar i underbart väder<3

Tjejdygnet här i stugan var så skoj! Bra energier då jag satt ihop en ny konstellation.
Vi åt gott och drack gott och satt ute långt efter midnatt - ja så mysigt.

En lång brunch dagen efter och den goda energin kändes.

RejnA var kvar hela dagen och vi var ute och gick och hade en härlig lördag.

Söndag träff med de nya ägarna t Stugan. Blir så bra så.

Är kvar i stugan och jobbar men tog en tur till tandis idag.

Har monterat ner skåp , spacklat och målat en vägg ikväll. Love to Work in the cottage..


Glöm inte att hålla avstånd :)

Kram

Av Yvonne - 5 juni 2020 14:47


Fredag och jobb fr stugan.<3

Har med min väninna och om någon timme kommer 2 till. Ha ha

Såååå mysigt att få hänga med dem nu.

Och idag skriver jag kontrakt eftersom mors hus säljs. Såå skönt!!

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 2 juni 2020 20:50


Asså asså - jag skulle varit i länder med Soool innan idag hela 3 gånger denna vår!!
Men så blev det ju ej.. SÅ jag njuter nu, igår och ja hela tiden när det är Soool!

Att då även ha denna möjlighet att kunna åka till stugan! Lovely!

Så jag har tills nu snart suttit o njutit i solen o sippat lite gott..

En kväll solokvist och just nu känns det otroligt skönt att vara själv.

Yes nått gott har COVID fört med sig. Lärt mig umgås med mig själv. Ha ha fast socialt är härligt så imorrn far jag hem t en vän som sålt sitt hus o köpt en liten Lght.



Kram

Njut av livet nu när vi kan vara ute i Sol och natur<3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards