Alla inlägg under november 2017

Av Yvonne - 23 november 2017 08:31


Dan före dopparedan om en månad!!

Tiden går fort och barnen fick hoppa o snön ett par dagar :)
Så skönt att det regnat bort nu..
Inte sugen just nu alls..

Helgen var toppen hos våra vänner i Jönköping.
Badminton, grillade ute vid Lalles sommarhus, plockade svamp och mös i badtunnan.
Söndage blev det 2 Tim bowling - yes blev Stockholmsseger :))

Avslutade helgen på vägen hem hos vänner i Gränna -så mysigt att komma dit. Blev sen lunch o hembakat.

Tränat 2 dagar och varit hos läkare x 2.
Förbereda OP t våren - känns bra!
Sen startade jag med en annan behandling imorse.

Livet går fort och mycket kan hända på vägen, glöm inte det.

Idag blir det nog Julmarknad o känsla av det ute på Djurgården. Om det är uppehåll..
Kan bli mysigt att träffa tjejorna.

Kram



Av Yvonne - 17 november 2017 08:41


Går dagarna fortare när man blir äldre?
Hur sjutton hann man med 2 barn inkl sig själv förut?
Eller stämmer det att man har mindre energi - ja när man är över 50...
Spännande fenomen..

Jag som inte är någon soffsittare och får mycket gjort - känner mig sliten :o
Sorgen kanske kommer ikapp?..
Kan vara så..

Lördagen var hos min älskade vän Rejna i Alvik på en fantastisk lunch.
Så mysigt för min Mammi oxå!

Söndagen var vi Tjejor på Stadsvandring i mitt älskade Årsta.
Burr!! Så rått o kallt!
Avslutades med en gotiks - varm choklad :)

Denna vecka med massa styrelse jobb - träning x 2

Igår beställde jag glasögon för långt håll. Ser sämre o sämre - så nu skall väll röda ansträngda ögon förbättras!

Idag åker vi till Jönköping - en helg hos Kicki&Lalle. Det nygifta paret :)
Tänk att det är min förtjänst att de träffades i Sälen 2012..o båda var då upptagna.. ja mycket kan hända om man vet att det är rätt <3

Trevlig helg!

Frukostseminare på Fotografiska i tisdags morse. Så vacker tidig morgon- Stockholm är såå vackert!

Kram

Av Yvonne - 10 november 2017 08:29


Denna vecka har varit såå sjukt mycket!

Jobb, styrelse mm.

Blandat med en fantastisk föreställning på Stadsteatern: Billy Elliott. Så bra!! Se den!
Musik, glädje och glad känsla. Men framförallt med budskapet: vill du något ge aldrig upp! :)

Förra helgen var jag o Hellen på Rånäs Slott och skämde bort oss.
Så god mat o mysigt att bubbla o bara vara. Vackert!
Tog en tur förbi min stuga dagen vi for hem. Många grisar som bökar runt - blir fler o fler...usch o fy.

Ikväll skall vi ha middag för Heidi o hennes Roger. Blir skoj!
Blir glad av henne och honom - så skoj att få laga mat :)) ha ha blir nog en sen kväll...

Trevlig helg!

Kram


Lite bilder från nu o nyss :))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards