Alla inlägg under april 2019

Av Yvonne - 25 april 2019 08:24


Riktigt underbart väder blev det inför Påsken.
Vi for till Amsterdam och hade än varmare väder och en fantastisk Påskhelg :)

Gick över 1,2 mil varje dag - japp trots att jag hade smärta men en vätskekontroll då o då - så gjorde det susen :)

Min påskpresent t sambo blev ett superroligt besök på Heinekken museet.
Att rekommendera!!

PicNic vid kanalen, åkte kanalbåt med sightseeing , Anne Franks hus var vi utanför, åt gott o ja njöt!
Red light district - hemskt.. var tvungen att gå dit o kolla..
Sammantaget så får Amsterdam 5/5!

Det skall vara gött o leva...

Snart är det Valborg.. och bränderna har redan börjat. Grundvatten nivån låg.. kan bli en tung sommar igen för bönder mfl.

Kram

Av Yvonne - 18 april 2019 10:19


Påsk - älskar ju ägg så Påsk är härligt! Ha ha..

På det har Våren igen visat sig :)

Helgen som var fixade jag en ?tjejdag? nästan 12 Tim på stan med skojigheter! Började med 8 Tjejor sen anslöt Nina senare o även Karin kom några timmar. Så lyckat o skoj!
Bubbel på Söder med uppdrag, Brunch på Hasselbacken, ABBA museet och sång o skratt. Drinks på Strandvägen o Middag på Gamla Stan <3

Se gänget på bild nedan :) <3

Imorgon far vi till Amsterdam. Skall bli såå mysigt! 5:e året vi åker över Påsk till en stad i Europa. Härlig tradition!

Är fortfarande lång ifrån återställd efter OP - men försöker se det positiva runt om i livet. Enda sättet.
Den som väntar på något gott...


Glad Påsk o Trevlig Lång helg!

Kram



Av Yvonne - 9 april 2019 22:35


Min bästa dag på de 4 dagarna :) är Tisdag. Träningen med bästa PT. Men jag kan ju inte.. :( Styrkar bara lite. Men Tisdag är den bästa!!

En helg som var så underbar i skog o natur :)

Lördag med 9 Tim ute i friska luften och eldade både vårt och hjälpte bästa grannarna att rensa hagen så fåren o hästarna får fint :)

Spontan grillade sen i glöden i hagen ha ha

Städat ur halva huset och snart är det helöppet för 2019!! Yes!!

Kram

Av Yvonne - 5 april 2019 17:11


En vecka som varit upp o ner..
Är långt ifrån frisk där jag OP mig men kämpar på.
Oerhört påfrestande att ha en smärta som är ojämn. :(

Så att det nu är fredag o jag satt mig på bussen ut till det bästa stället: Stugan! Yes! Så skönt!!

Ett glas rödvin o njuta av skog o natur..Tystnaden..

Blir att öppna upp huset, skura o ta fram allt tvättat.

Imorrn elda med grannarna och ha en lugn o skön lördag.


Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 2 april 2019 17:53

Underbar låt eller hur!? Queen..
Du har väll sett den fantastiskt fina o sorgliga filmen om Mercury?!

Men titeln gäller även livet - och min OP o foten o gåendet..
Underbar sjukgymnastik igår. Så pass att jag fick åka rakt hem o lägga mig i högläge.
Känns tungt att gå men nått har släppt lite - skönt!


En underbar helg! Fredag med Hellen - blev långt över midnatt...ha ha <3

Babyshower för älskade dotter.. sån surprise! 4 v ca sen så tittar miraklet ut - lilla Freja.
Spännande!!

Söndag att äntligen få komma ut till min oas.. Solen sken o grill, umgänge med son o svärdotter.


Lång väg att kämpa men jag ser verkligen ljuset i tunneln <3

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards