Alla inlägg under juli 2021

Av Yvonne - 30 juli 2021 17:11


Men vad gör det när man får vara ledig :)!
Började semestern med 3 nätter med bästa lillan som är i så härlig ålder och som pratar på :)
Mysiga dagar!! Min fina Mor med i stugan också - hon så glad att få följa tösen och se utvecklingen.

Besök av Hellen och dotter med hennes 2 små så våra barnbarn kunde leka. Så skoj!

Nu har vi haft 1 vecka och bygger vidare på nya projekt. Hyrt grävare och fixat bort Sten Sten..
Ny altan till paviljongen. Blir så fint.
Kastade ut soffan för ett par v sedan och har nu hämtat en ny jag hittade. :) Fix fix?

Ikväll kommer vänner efter deras golftävling i Vallentuna. Blir chill o prat men
Vi får en dag imorgon innan vi far till Norrtälje för träff med andra vänner och middag.
Full fart - skönt jag kör ju :)))

Galet skönt med semester!! I like!

Njut av dagen!

Kram

2016 var vi på Österlen - bad om skott på Stockros av en Random gubbe.
Yes nu blommar den!!

Av Yvonne - 18 juli 2021 23:24


Jobbat hela veckan men vad jag längtade till i igår morse! Kicki o Johanna skulle komma fr Jönköping till mig i stugan :)

Har ju varit galet varmt denna vecka så jag såg fram emot bad, snack , god mat och hänga med dessa Tjejor.

Sååå mysigt!
Vi mötte även upp Marjo idag för att ta en tripp till Åland Eckerö över dagen. Hon bor nu i byn bredvid här. Så skoj! Såklart jag chaufför!

Grisslehamn nästa!
Skitkul dag!

Hem till stugan o prat och musik och dans.
Kallare idag så det blev inget bad. Men det gjorde inget.

Åh vilken underbar sommar hittills! Semester? ja den börjar på torsdag?

Bjuder på en dagens bild :)

Av Yvonne - 8 juli 2021 23:13


Just love to listen to Sommarpraten!!

Att vi alla har i mogen 50 + ålder en ryggsäck med historier vi gått igenom - ja det är inget konstigt.
Men när man lyssnar på en del sommarprat väcks en del tankar mer o mindre om saker..

Har du aldrig lyssnat på dessa gäster - do it!!

Torsdag kväll och jag har haft en härlig eftermiddag och kväll för mig själv.

Varit ute på AW både tisdag o onsdag med olika vänner. God mat och härligt umgänge.

Så att jag tog en egen kväll med chill är skönt.
Imorgon till stugan och som sagt 4 goa tjejor blir vi. Ber till vädergudarna.

Ligger nu och lyssnar på Lisa Nilsson som är en favorit och hennes låt - Vart du än går?många tankar?

Tog en bild från balkongen ut på himlen.. så vackert.. Livet?

Njut av nuet <3

Kram

Av Yvonne - 5 juli 2021 21:45


Inte semester än på ett tag - men skönt väder och härliga kvällar.

Sprutor klara och livets roligheter har börjat att röra på sig.

Midsomnar med barn,familj och våra vänner är förbi och regnet kom såklart en stund och hälsade på?

Vi bygger och fixar i stugan och det blir så fint..
I söndags satt jag stenplattor och putsade väggen. Så skoj!

Avslutade med en tur till vänner i grannbyn som flyttat ut dit permanent och sålt av i Tyresö. Lovely! Vill också!!

På fredag lite tjejor till stugan. Länge sedan.
Mysigt det ska bli <3

Ja ja några v till semester, med paddling i Dalsland, dressinkörning och ut i skärgården , vänner till stuga och sen bara vara. Som jag längtar!

Lev idag och njut av livet!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards