Alla inlägg under april 2017

Av Yvonne - 28 april 2017 08:38


Tjohooo!

Vilken vecka! Full rulle på alla plan!

Började måndagen med att efter jobbet ta en AW med Hellen.
Jodå det blev en Margarita innan maten o vi konstaterade att det var så gott och härligt att inleda veckan på detta vis.
Härlig kväll med prat o planera en resa i höst.

Träning med en ny PT, o jag måste träna mer. Stel som attan o känner mig som en pösmunk.

En hel del på jobbet nu när affärerna tickar och ftgen blomstrar.
Onsdag kväll på stan med Månkan.
Så mysigt då vi inte träffats ensamma på länge.. lite bubbel o mat o så.

Var på visning av nya hotellet atsix på Brunkebergstorg. Så fint!

AW med gamla kollegor igår i bankhuset med lite snittar. Mysigt!

Min sambo har varit i Tyskland o kommer hem idag.

Prellat AW med min vän E med fru ikväll. Får se vad det blir.

Imorrn goda vänner hem till oss på en drink innan vi skall iväg o käka o spela Curling!!
Det skall bli såå skoj! Aldrig gjort!

Valborg far vi ut till stugan och elda lite och bara ha ett skogslugn.


Önskar En Trevlig Helg!


Kram

Av Yvonne - 24 april 2017 08:16


Att bara få "vara" är något jag gillar.
Social visst, men inte så mycket som många tror.
Att få försvinna emellanåt är så skönt!

Vi har fixat, lagt nytt golv sovrummet. Beskärt buskar o träd. Skurat o fixat o trixat.
Min handyman hade gjort de vinhängarna jag pratar om. Se nedan :))

Vi har grillat, pratat, vart ute o gått. Ingen tv el dator. Lovely!

Nu en ny vecka :))

Kram

Av Yvonne - 21 april 2017 20:12


Påsken är över och resan är slut:)

Åh vad jag älskar att resa! Upptäcka, lära mig, nya platser, god mat, känna och bara koppla bort allt annat.

MEN jag drabbades av något hemskt i söndags.. tappade andan.. fick ingen luft..så läskigt..blev emergency - tablett under tungan..

Fortsättning följer..

Är nu i min älskade stuga <3
Skogen, lugnet och tända en brasa..


Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 16 april 2017 10:16


Här är det toppen! Vi går 1,5 mil o intar en prosecco, aperol el en kall öl emellanåt.

Var igår på Fotboll!! Ha ha hamnade i klacken! Galet! Vilket drag!!

Nu ut på stan igen:)

Ja 24 gr o inget Aprilväder här inte..

Kram

Av Yvonne - 12 april 2017 22:21


Mycket som händer och det är fruktansvärt vad man kan känna om detta..

Jag var mitt i allt i fredags. Jobbar ju bredvid och hade precis suttit och bloggat och tagit en fika i lugn o ro för mig själv.
Sen var det mycket ljud och händelser runt vårt hus..

Blev en lång surrealistisk promenad hem.. ett glas vin och samla allt..vidervärdigt..

Så skönt att åka ut t landet tidigt lördag morgon med vänner.. grilla korv, fixa tomt, och skura lite inne.

Rabarbern knoppar, o känslan att vara där är underbar.

Hem till sen eftermiddag då vi skulle få gäster på middag. Karin o Magnus.
God mat och prat :)

Söndag sova ut, smälta allt och sen blev det jakt på vitvaror.
Köpte kyl o frys som kommer imorrn.
Blir toppen!

Åkte till Sandra o fikade. Hjälpte henne att hitta en resa ner till Florida o hennes amerikanska familj.

En vecka med färre folk på T banan= påsklov. Så skönt...

Igår blev jag 100% sambo <3
Min vän slutade sitt jobb i sin stad efter många många år.. tänk vad han gett upp för mig... Det är kärlek det <3

Men ikväll har jag med 3 andra firat med champagne på Grand Hotel.
Ja vi 4 did it! Vad det är, är bara vi som vet....

Åh så har vi körsbärsträden som blommar.. ja utanför jobbet - Kungsträdgården :))

Imorrn Skärtorsdag.. Påsken är kommen..

Vi åker till ROM på fredag och firar påskhelgen där till på måndag. Blir så mysigt!
Varmt, god mat, vin och Fotbollsmatch på lördag! Ha ha blir skoj!!

Glad Påsk!

Kram


Av Yvonne - 7 april 2017 15:12


Ja helg igen :))

Blir en lugn o skön kväll - så trött i huvet efter massa jobb o dålig sömn.

Imorrn bitti far vi till stugan och öppna upp lite. Med kommer vänner som ska kika på Mors o fars hus.. lite sorgligt men livets verklighet..

På kvällen kommer Karin o Magnus på middag- blir så mysigt!! Den har vi sett fram emot :))

Söndag blir att shoppa lite vitvaror o fixa inför den stora premiärdagen :Sambo officiellt


Trevlig helg!:))


Lite utsikt fr jobbet :))

Kram

Av Yvonne - 5 april 2017 08:27


Härlig Sälen Weekend det var.
En dag utför o en dag längd.
Afterskiii med ett topp band! Skitskoj!

Ätit gott och druckit gott :))

Månkans nya pojkvän Mikko fick visa sig vara enkel. Kul!

Göran gjorde bästa practical jokset på lördagen 1 april!
Månkan fick veta att vi skulle gifta oss på söndagen i Fjällkyrkan :))
Hon skulle vara tärna mm mm
Hela dagen var hon lurad och grunnade på allt!! Så skoj!

Barnen, föräldrar foto osv...
Underbart!
Hon vart helt paff när hon fick veta att hon blivit lurad!! Ha ha...

Jobbat och i måndags kom min kollega jag skall arbeta med tebaks fr 2 v semester.. skönt! För jag har kämpat med massa o försökt förstå..
:))

Ikväll träff med Neta o middag för att avsluta med Bio.

Kram

After Skiiiin!! :))

Av Yvonne - 2 april 2017 01:09


Härliga dagar o snö o allt man kan önska sig :))


Kram
:)))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards