Alla inlägg under november 2019

Av Yvonne - 26 november 2019 17:58


Galen träningsvärk idag! Kettleball och Tabata igår.. woop woop.

Men vatten gympan jinyoga blev det idag.

Solat lite mer och det är skönt att få Sooool!!
Tanka lite o få bränna...

Grundat innan jag drar till Thailand i Jul.
Men nu njuta...

Kram

Av Yvonne - 24 november 2019 19:55


Solar, tränar, badar och äter äter...
ALLT är bra här!! Sooolen är Helt bäst!!

Avtackning... ja så skönt det är över! Såklart rann tårarna men men.. over and out..

I fredags åkte jag och Nettan hit. Såå skönt verkligen! Jag var så sliten av sömnlösa nätter , tankar och massa saker.

Idag har vi varit på en fantastisk Ö. Åh vad mysigt verkligen!!

Ätit en fantastisk buffé och att ha -all inclusive är fantastiskt nu när jag vill ?bli servad?

Bjuder på lite bilder...Egypten är verkligen fantastiskt!!

Kram

Av Yvonne - 19 november 2019 14:37


Surrealistiskt... imorrn sista dagen i banken...

Åker sedan och vilar , tränar och bara tar det lugnt...26 gr är det i Egypten som jag far till på fredag..

Men först avtackning imorgon.. 100 personer har tackat JA...tårarna kommer flöda rejält...

MEN jag ser fram emot mitt nya liv utanför Bank..33 år senare..


Wish me luck <3

Kram

Av Yvonne - 15 november 2019 12:56


En konstig vecka - fylld av allt..

Om ett par timmar åker jag iväg med kollegor från vår lilla Förening i banken där jag är vice Ordförande.

Både jag och Ordförande avgår. Men vi kommer att ha ett dygn i Åkersberga och äta gott och roa oss.
Blir skoj!!

Trevlig helg!!

Kram

Av Yvonne - 11 november 2019 09:00


Helg - en helg att tanka god energi..
Lilla sötis tjejen på 6 mån på fredag kom till mig.
Hennes mor o far skulle ut på datenight.
Gissa om jag tankade härlig energi..

Hon blev hämtad på lördag dag och det blev riktigt tomt..

Behövde åka till pappa.. missade ju att besöka graven då jag var i Dublin på Alla Helgona..
Skönt att åka dit.. rofyllt.<3

Handlade o fixade till för middag till Neta o Robban som kom vid 16. Vi hade fantastiska timmar vi 3 och drack och åt gott.
Vi skulle kl 19 på Covers fest på Å folkets hus.

Blev en härlig kväll o mycket dans.
Men redan 23.30 gick jag hem. Kändes så lagom :)

Slapparsöndag med tvätt, film och ett besök till min huvudman. Känns så gott i hjärtat.

Sista hela veckan på banken...om det känns av.. ja många olika känslor är det.


Trevlig vecka,

Kram

Av Yvonne - 4 november 2019 18:37


Kalashelg!

På väg hem nu efter en
toppenhelg!

10 år sedan jag var i Dublin. Då var vi 6 partytjejor. Nu ville vi SE mer..

Alltså! Åk åk! Vart förälskad i landskapet.. vilken Dag vi hade igår!!

Ätit gott, druckit gott - Nope inga guiness för min del.. ljus älska det vara...
Njut av mina fina bilder..

Imorrn ska jag
På möte med 8 nya kollegor och
Middag sedan med dem. Spännande!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards