Alla inlägg under februari 2018

Av Yvonne - 28 februari 2018 12:42


Går fort!

Men det har varit dejligt att vara här trots upp o ner väder :o
Sen läser man om snön o oredan
på bilvägar mm hemma - hua!!

Igår en fantastisk vinprovning :))
Glatt o gott vin med smakrik Tapas.

Lite solbränd om näsan men hade varit skönt med mer Sol - men som livet är - ups o downs.


Snart hemåt :)

Kram

Av Yvonne - 25 februari 2018 18:29


Canarias - trodde nog att det skulle
Vara mer Soool!

Åkt runt till olika byar - partajat med några vänner som varit här 3 veckor.
Ätit fantastisk god fisk som var nyfångad.

Läst, promenerat och spelat kort.

Skönt att vara ledig! :)


Kram

Av Yvonne - 21 februari 2018 18:39


Ja äntligen Sool och ledighet :)


Att en vecka innan detta få influensa och vara däckad mitt på all annat..
Määäää...

Är litt hängig o trött efter men att få komma hit är ju toppen!

Bilder kommer - nu ska jag ha det bäst, vila, promenera och filosofera och fundera.

Åh nyp mig!!

Kram

Av Yvonne - 9 februari 2018 08:08


En mindre bra vecka :o

Har tränat som en galning. 4 pass och promenader.
Bra sätt att må bättre och få energi.

Jag är envis o ger inte upp - men ibland undrar man om livets mening...

Om mindre än 2 v är jag på Canarias - som jag längtar dit!
En god bok, vandra i bergen, filosofera och bara vara..

Ikväll middag o bio på stan med en kompis. Fifty shades of Grey 3.. älskar den filmen - erotik och oanade sekvenser..


Trevlig helg!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards