Alla inlägg under januari 2018

Av Yvonne - 29 januari 2018 16:50


Med många järn i elden och detta härliga väder är allt kul!
Ja eller ofta i alla fall :)

Snön var trevlig de dagar de låg där..
Vitare i miljön och inte så svart svart..

Jobbar massor och fixar med styrelsen en hel del.

Varit på trevligheter som middag i Tumba hos fantastiska vänner och kom hem alldeles för sent.. eller för tidig morgon :o

Spikat Sälen resan då A-Lena med sin nya typ 5 mån relation hänger på. Skoj!!

Ätit hummer med gamla skolkompisar från Högstadiet - inte igår precis..
Mums i alla fall.

Ted -filmen.. åh så sorgligt. Men tycker o tror nog att tolkningen av hans liv stämde med verklighetens Ted..
Tårarna rann.. gillar ju hans musik och just en av hans låtar valde jag till Fars begravning..
Sevärd och tänkvärd film <3

Idag lever inte rubriken upp till Kul!
Bitit av en tand och är på väg t Tandis..
Määääh jag som är så tandrädd..

Men visst klarar jag det? Eller hur!!

Kram

Av Yvonne - 19 januari 2018 08:42


Fredag och jag åker in o jobbar.
Var så hängig i onsdags o for hem o la mig i soffan - feber o hängig..
Drack massa ingefära! :)
Jobbade hemma igår och kände mig så mycket bättre igår kväll.

Så idag in på kontoret - halvfart men ändå :))

Åh Tjejfesten förra fredagen!! Så så skoj! Vad vi prata, vad vi dansade!
Middagen var till stor belåtenhet och Bubbel flaskorna tömdes!
Mmmm 04 på morgonen la Kicki o jag oss! Ha ha det var verkligen så skoj!!

Ikväll en surprise fr min sambo en lugn sådan poängterade han..:)

Imorgon på middag till vänner.
Allt går o jag är ju på benen!!


Lev idag imorgon kan det vara försent!


Trevlig helg!

Kram


Bilder fr Tjejkvällen :)

Av Yvonne - 10 januari 2018 09:54


Det är väll så man säger?
Och inte bara det: alla kommer igång med sina Nyårslöften :))...

Eller hur!?
Jag har inga - jag har löften hela tiden - som jag håller.. nja nån gång tänjer jag kanske på dom.

Ett bra slut hade jag, på bästa Söder som sagt.
Dansade och drack champagne <3

Varit på SPA dygn med älskade dotter, Biomys ett par gånger.
Gillade inte Solsidan - visst det är så livet är men nej ingen jag rekommenderar.

Jobbet stod kvar - bra med rutiner trots allt. Att få börja träna och så.

Födelsedag igår - en härlig kväll med Taco middag och Pingisturnering med hela gänget.
Föredrar umgänge istället för krogen :)

Gräsänka ett gäng dygn nu så på fredag ställer jag till med Tjejparty och Bubbel o Skratt!

Den ser jag fram emot:))

God fortsättning!

Kram








Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards