Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Yvonne - 25 juli 2014 08:38


Så var det äntligen dags för mig att stänga av datorn, lägga in autosvar i mailet och koppla bort telefonen....
SEMESTER!!

Rejna o jag for till Årsta hem till mor o far och de vart glada att träffa Rejna :)
Vi hämtade Cosmo och bilen och började vår tur Söderut mot Jönköping..

Så skönt att köra bil! Älskar att köra bil och vi hade så mysigt och satt och pratade och skrattade.

Vi har gjort så mycket galet tillsammans. Det blir liksom aldrig tråkigt då vi reser eller umgås:)
Ha ha min lilla kines är little crazy :))

Vi båda är intresserade av kultur, gamla byggnader och fina platser. Så vi bestämde oss för att åka in på vägen mot Ödeshög. Så vi åker kustvägen.. Så otroligt amazing..

Kom till slut ner till Gränna och till hamnen och vilken underbar liten hamn... :)
Fotade lite sen gick vi på en Fiskrestaurang och åt musslor :) åh vad jag gillar det! Tredje gången i mitt liv men njuter för fullt.. Mums!

Klockan hann bli typ nästan 22 när vi kom därifrån.. Svängde in på en Polkagris butik och jag köpte lite Polka till några vänner.

Till slut var vi framme i Jönköping och vi har haft en kväll på stan och i hamnen och bara promenerat och njutit av kvällen..

Fint hotell centralt vid vattnet och då jag bokat hundrum stod det även mat/vattenskålar där!
Hundbädd oxå :) Så mysigt för Cosmo :)

Vilken härlig början på denna lilla Road Trip <3

Idag skall vi träffa mina vänner och vad jag ser fram mot det :))

Kl 01 typ släckte vi lampan och jag känner att jag behövde just här, just nu ... vara ledig :))))

Kram


Gränna Hamn :))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards