Alla inlägg under september 2020

Av Yvonne - 24 september 2020 21:16


.. Ja äntligen har - Bonde söker fru börjat igen!
Ha ha bara älskar detta program :)
Nyfikenheten, förväntan ,pinsamheterna, självsäkerheten ja men bäst av allt är Kärleken! Så fina en del är ihop <3
Underbart program tycker jag!!

Haft en fin vecka och träffat lite olika vänner.
Bla. Middag i Gamla Stan med min Lena. Italienskt är ju så mums!

Mycket på jobbet i vår nya omorganisation från 1 okt. Men jag är inte bang på att jobba så det är riktigt roligt.

Imorgon ska jag spela padel! Ska bli så skoj!!
Första gången!

Sen blir det ut på Dalarö på lördag ett dygn till bästa goa M o B <3

Drygt 2 veckor till vi far till Spanien. Längtar så!! Soooool!

Men nu måste träningen sätta fart efter padeln imorrn - inte kul med de kilon man gått upp... :o

Yes nu är det så! Go go !

Kram o trevlig helg!


Lite svamp :))

Av Yvonne - 18 september 2020 16:58


Vilket fantastiskt väder!!!! Tjohoo jag bara älskar Soool!!

Och inte bara det! På väg till Bromma och bästa brudarna: Funäsfjällen girlsen!
Fasiken nu är det äntligen dags att ses!
Allt med Covid som stoppat oss. Några av dem hade Corona osv.


Blir totalt en härlig helg med massa skoj och härliga möten!
Men först ska det partajas ikväll!!

Trevlig helg!!

Kram

Av Yvonne - 15 september 2020 23:37


Utav årets alla månader så är det September jag avskyr mest.. Det är för mig sorgens månad - död, tårar, minnen , - bilder av minnen går förbi på näthinnan.
Sån saknad.. :(

Varit och tänt ljus på de kyrkogården min bästa vän ligger på, min älskade Far och min älskade ex sambo <3
Att de alla ?gick? i början av September... :(

Hösten är på ingång och vardagen har kommit ikapp. Flyttat hem från stugan helt nu. :(

Åker till Espana om ett par veckor - I need sun and just relax, cava and long Walks...

Varit barnvakt till min lilla Tjej, njutit av promenader, mumsat god mat på lokal, hängt med vänner och rensat hela vindsförrådet.

MEN ingen träning!! Hemskt! Känns i hela kroppen:o så då finns bara en sak att göra!
Crossfit 6 v intensivt:))

Lätt att lägga på sig men fasiken svårare att få bort dom :)
Men det är I -lands problem.


Kram






Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards