Alla inlägg under februari 2024

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med <3

Så mysigt att få rå om de små och se dem växa på skidor. Alla har egna stugor så att man kan kliva in när man vill sitt.

Som jag har sovit! Som jag har vilat! Luften är underbar och att få vara ute hela dagarna gör verkligen sitt.

Flytten tog på krafterna så denna vecka kom lägligt.

Snart Afterskiiii - ska bli skoj!

Kram

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet!

Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område.
Fix o trix i denna lägenhet innan stora flytten går av stapeln.

Sen på det mellan två jobb :) Spännande det också!

Nytt år med nya möjligheter och jag har slängt bort negativa energier. Vänner som är toxic. Bort bort.. finns så mycket fina goa humana själar som ger o tar. Bevara dem. Att bry sig om varann och lyssna är för mig viktigt.
Finnas, stötta, blötta och skratta med.
Non toxic så underbart <3

Nu ska jag hitta rätt lampa på nätet till hallen?

Kram


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards