Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Yvonne - 11 juli 2014 08:50


Ännu en fantastisk Sommardag <3 igår.

Lunchade med Rejna i Kungsan med en sallad och hoppade över promenaden. Hett hett men vad skönt :)

Riktigt lugnt på jobbet men kl 4 steg jag ute lätta steg och satt hörlurarna i öronen och promenerade mot Slussen för att möta upp Månkan.

Stannade på vägen vid kajen nedanför Slottet och bara sööp in känslan av vad vackert vårt Stockholm är.. Satt där en kvart och lyssnade på några väl valda låtar. Så underbar känsla av frihet..

Varför njuter man inte mer och oftare av stunden?
Nuet.. Carpe Diem..
Vill inte vara så som händer ofta.. Att jag planerar vissa saker i nuet men framåt... Näe, även där är det dags att tänka om...

Månkan o jag hade med oss lite sallad och lite bubbel för att fira premiären av Fåfängans Lasse Lindbom :)

Vi gick hela vägen upp t Fåfängan från Slussen. Skön promenad!

Ingela skulle kommit efter deras kryssning men barnen var lite bökiga så hon kunde inte lämna Annika ensam med dom för hemfärd hem.

Vilken kväll vi hade!! Så magiskt!
Peter Lundblad kom och spelade Ta mig till havet...
Så somrigt så magiskt :)

Åter igen ett bevis på att Sol och värme ger oss positiv energi <3
Vi dansa och träffa och prata med helt nya folk!

Kom hem nästan vidl midnatt..

Systrarna Rhodin satt och mös på balkong och hade tänt upp hela lägenheten med ljus...
Åh fina ni...

Satt t 01.30 och pratade ..Sen var jag tvungen att knyta ihop dagen..

Lite sovmorgon och snart jobb på veckans sista dag :)


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards