Alla inlägg under februari 2019

Av Yvonne - 26 februari 2019 15:35


Tittar ut genom fönstret och det riktigt spritter i kroppen av Vååårkänslor!

Vill till stugan! Vill promenera! Vill skratta i vårvädret! Vill njuta av den underbara luften! Vill känna kärleken spira!! Vill känna att vinden finns runt mig! .... mm mm

Så jag tog några stapplande steg.. hämtades med bilen vid dörren...

Men åh..underbart.. Japp ser fram emot när jag orkar 30 min, sen 60 min o sen 3 Tim och sen...



Njut!!!! För visst är Våååren här!?


Kram

Av Yvonne - 22 februari 2019 12:05


Gudskelov! Ja värken och höga febern jag drabbades av... :(

Såå underbart att det är Soool som jag kan kika ut på från soffan :)
Men hört att det är kallt..

Haft besök igår av en vän, Sambo pysslar, vänner skriver och ringer.
Blommor kom från jobbet <3

I nöden prövas vännen.. så tacksamt!

Mor har varit här ett par ggr i veckan o idag kommer älskade Dotter hit med lunch <3


En dag i taget..

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 17 februari 2019 23:11

En fantastisk helg igår på Slottet Sturehof.

Vi fick guidning och berättelse av historia där.

Bubbel o firade min vän som fyllde 60 år - Supermysigt!!


Nu har jag duschat med special tvål.
Imorgon OP - ja jag är nervös..
Galet nervös... :(

Men det finns ingen återvändo..

Önskar en fin vecka o till mig
sjäv; Lycka Till!


Kram

Av Yvonne - 15 februari 2019 17:08


Sool soool! Så tacksam att jag fått tanka det! Underbara dagar!
Vi har verkligen kikat vart vi vill köpa nått boende framöver... :))


Sitter nu på planet och har Wi-fi :)
Musik i lurarna och typ 2,5 Tim kvar i luften..

Imorrn ska vi på 60 års bjudning på ett Slott. Det ser vi fram emot. En av de bästa som fyller.
Blir mycket trevligt. <3

Trevlig helg!

Hört att Våren visat sig lite i Estocolmo - härligt!

Kram

Av Yvonne - 14 februari 2019 16:23


Härlig är Dagen:)

Började Dagen och Njöt av Sol, Bubbel och Jordgubbar <3


Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

Kram


Av Yvonne - 12 februari 2019 11:18


Sol, sol precis vad man
Behöver! God mat och dryck!

Att bara vara....

Kram

Av Yvonne - 9 februari 2019 20:39


Att få åka bort till ett fantastiskt Espana :)

Sool, njuter, retreat, umgås med mig själv, baravara, chillat, ätit gott..

Underbar Dag!! Semestern har börjat!! #tacksam

Tjohoooo!


Kram

Av Yvonne - 8 februari 2019 23:07


Woop woop! Om 5 Tim drar jag till Arlanda :) Som jag längtar!

Ska bli så skönt att komma till Sooool!

Själv 2 dagar, sippa lite Cava, ta en cykeltur, läsa o lapa sol o bara vara..

Sen stundar en hemsk OP.. ja så nu tar det några veckor innan jag är tillbaka på jobbet igen..


Trevlig helg!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards