Alla inlägg under december 2013

Av Yvonne - 31 december 2013 19:04

Vilken Nyårsafton!
Kommer aldrig mer att fira den i Sverige...

Vilket drag, vilken känsla! Detta är inte första gången som sagt i Thailand, men att fira den med de man tycker om och framförallt i lättsam miljö... Underbart !!

Ingela o Lars : vi firar 19 års fantastisk vänskap! Love you 2!
Tack Sandra att Du är med mig på denna resa <3

Vet att 2014 kommer vara Mitt år!! Yes!! <3 <3
Tänker Du positivt så blir det bra!!!
Eller hur!!?

Tjooooho!

Love x x x

Av Yvonne - 31 december 2013 13:03

Av Yvonne - 31 december 2013 09:52

Härlig är Solen men också het när diset lägger sig...

Kalasdag med skratt,aktivitet,sol o bad, men även en spicy lunch har vi avnjutit.
Nu lite bad i det ljumma havet för att sedan få en tim av den dagliga massagen innan dusch. We love!!

För oss är det endast 8 Tim kvar på detta år...

Snart står vi i stranden med bubbel o förväntan....

Kram

Av Yvonne - 31 december 2013 06:10

Idag är det Nyårsafton. ****
Vi konstaterade just det igår att vi om vi är vakna 06.00 imorgonbitti kan fira två ggr :)) lol...

Imorse tidigt begav sig Sandra o Martina ut på ett dagsäventyr. Elefanttrekking men oxå Vattenfall o nått mer.
Sofie o Rebin hyrde moppe.

Monika o jag har legat o pressat på stranden som faktiskt är mer folk på än de andra dagarna.
Kanske för att fira Nyår?

Ingela är fit for fight idag o åt en stor frukost så det är vi alla glada för då vi ska på Nyårsmiddag med Thaidans ( den kan jag vara utan)
Skränig musik men men,..

Nu lite lite Beach ball på stranden då jag är lite rastlös. Kan inte bara ligga o pressa. :))

Kram

Av Yvonne - 30 december 2013 15:57

Efter denna dag o hungriga magar bestämde vi oss för att åka typ 25 min till en Rest Sandras kollega på Unnis rekommenderade.

Ingela mådde inget bra så Umeågänget valde att äta på vår Beach.

Sofie o Rebin kom på eftermiddagen från Krabi så jag o Monika valde en kväll med våra fina ungdomar.

Det jag inte visste då jag kom hem till vår bungalow vid 18, var att Sandra o Martina hyrt moppe!! Hm.. Vänster trafik o ingen ordning i trafiken...

"Det man inte vet mår man inte dåligt av.. " De kom hem helskinnade.. ah Puh...

Nu sitter vi här o vet ni... Anders Borg vår pengaledare sitter bakom... utan tofs...

Dagen före Nyårsafton ... :))


Kram

Dagen i bilder... :))))

Av Yvonne - 30 december 2013 08:43

Sandstranden är lång och outforskad.. Men det bästa är stället Cast Away.. Tänker på Robinson Cruse på nått sätt..

Sandra o Martina har bokat Elefanttrekking imorrn bitti. Red ju det i februari så jag hoppar över det...

Sandra köpte fin hatt o vi har fotat lite,
så underbart att få vara tillsammans.

Ingela ligger risig på rummet :( Killarna golfar för fullt och Selma har fått en ny kompis.
Jag tog mig till Koh klong Beach o tog en Icecoffee med vänner där.

Nyss var Helena o jag o de små tjejorna var o åt en god Pad Thai med Tre st Chili! Ha ha servitören kolla på mig! Så gott med starkt!! <3

Nu hopp i havet o simma en tur för sen bär det av till Yoga...

Love this :))

Av Yvonne - 30 december 2013 04:37

Idag är det disigt. Sandra var den enda som var ute och joggade imorse. När hon kom tillbaks skulle vi gå längs stranden på ett Yogapass, men hm några vart lite magsjuka efter middagen i Saladan :o så vi tar det i eftermiddag.

Jonas o Lars åkte tidigt o golfade. Perfekt väder för dem. :)

4 öars turen spar vi t en annan dag och nu blir det långpromenad på den långa stranden för att sen ta mig till Koh klong Beach och träffa några vänner som är där.

Monikas äldsta dotter med pojkvän är oxå på väg hit så då är vi fulltaliga inför Nyårsafton imorgon.

Just ja, igår efter middagen var vi alla på shopping humör! Det slutade med att vi stod i en öppen affär ut mot gågatan i hamnen och dansade så att 2 Thai tjejor filmade oss!! Youtube next? Googla på Crazy Swedish people :)) Lars shoppade värsta bästa högtalaren till IPhone! Därav disco dunket! Ha ha de yngre skämdes för oss gamlingar som stuffa loss!!

Man lever bara en gång :))

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards