Alla inlägg under oktober 2020

Av Yvonne - 23 oktober 2020 16:23


När luften liksom går ur en..
En vecka att minnas liksom.

Tack min vän Neta för en underbar torsdagskväll med god mat och massa galna skratt!!! Jisses vad våra tårar sprutade!!

Nu på väg ut t Dalarö och njuta ett dygn och dricka bubbel och hänga med vänner.

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 17 oktober 2020 14:45


En vecka går fort när man har det bra..
Underbar vecka - lite visningar blev det och nu vet jag mer o mer vad jag vill ha..

Igår var vi igen på den ganska nyöppnade Restaurangen med fantastisk Oxfilé? :)

Jag som inte är en köttätare måste bara säga att dessa 2 gånger jag ätit detta kött med fantastisk pepparsås! Give me give me..Mums!!

Sitter nu på planet och känner att det är tankat massa skrattenergi, D vitamin och god energi <3

Fina vänner är kvar och jobbar där 1 vecka till.
Avis...mmmm


Men snart får jag en höstpromenad med en vän jag saknat - blir mycket trevligt :)


Allt har två sidor :)


Kram



Imorse när vi vänta på bilen t Airport

Av Yvonne - 15 oktober 2020 18:33


Vi började dagen med 2 matcher Padel. Så så skoj och härligt!!! Lär mig nya saker varje gång ha ha..

Blev en tur till stora shopping centrat och leta Padel. Slut slut..

Tapas o chill för att sedan shoppa lite barnkläder till de små.

Vilat lite och snart kommer våra vänner på en GT innan middagen. Solen skiner och allt blir liksom lättare...

2 dar kvar sen hem.. Avis på våra vänner som stannar en vecka till o jobbar härifrån.

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 12 oktober 2020 19:42


Njuter, vilar, ler, solar, skrattar, motionerar, äter gott o njuter av gott i glaset.

Cyklat 2,5 mil idag. Lovely! Våra vänner har 4 cyklar o de har visa runt oss på massa ställen.

I like to be in Spain... mer behöver jag inte säga...


Var här nu - just nu... livet går inte i repris..

Kram

Av Yvonne - 11 oktober 2020 22:27

Äntligen! Att få Sool och härligheten att höra havets skvalp och att bara vara...

Vaken 1,5 dygn då vi åkte 03 hemifrån - sen hit o haft det mys med vänner ut o käka, promenerat och sippat vin och solat nosen.

Ikväll hos vänner o lite knytis och kollat en film. Alla trötta men galet mysigt att bara hänga...

Munskydd när vi är ute -men man vänjer sig.

Önskar en fin vecka ni som jobbar!

Kram

Av Yvonne - 9 oktober 2020 19:25


Nu sitter jag på bästa Padel stället. Väntar på mina partners jag ska spela med :)

Underbart att få 1 tim att riva av veckan!
Detta är ju sjukt kul!

Men inatt läs tidig lördag morgon far vi till Espana !! Lovely!!

Som jag längtar! Vänner åker med t sitt hus som sagt och de har 4 padels! Blir sjukt skoj att få spela där också!!

Hämtade min lilla Frejsa på Förskolan för första gången. Gick såå bra och var sååå mysigt! Åh vilken kärlek man har till de små.


Ja vi lovar att vara rädda om oss på resan :)
Inte hänga i barer .. bara utomhus.
Håll avstånd och tvätta händerna :)!


Kommer med några Soooliga bilder snart :)

Trevlig helg!

Kram

Av Yvonne - 2 oktober 2020 14:12


Tänk vad dagarna swishar fram.. Höst kallas denna årstid. Inte varit så kännbart än tycker jag.

Underbart väder har vi och haft sen sommaren- varmt för årstiden...
bara att njuta. :)

Spelade Padel förra fredagen och det var så skoj!
Precis som alla säger - ingen tvekan.
Har promenerat mycket sen dess och hoppas att vara på rätt väg nu..

En vecka med mycket jobb och äntligen rull på nya Org. Blir bra bra! :)

Ut till Stugan idag - lite rödvin och ljus i mörkret.
Imorrn till vänner i grannbyn och lägga nät och röka tidigare fiskad öring. Mysigt!!

Svampplock på söndag med lilla familjen som kommer ut.

Sen stänger vi för vintern..känns ok..

Espana om en vecka.. blir galet bra!
Soooool!!

Trevlig helg!

Kram


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards