Alla inlägg under augusti 2020

Av Yvonne - 27 augusti 2020 13:38


Kom till stugan igår igen.. så att vakna och jobba härifrån är ju bara så toppen! Men inser att det är sista dagen..hösten på intågande..

Krävs mer inne på kontoret och att det är för mörkt på kvällarna här.. ha ha japp mörkrädd..

Så nu har jag en sen lunch och njuter av detta lugn.. och underbara väder..

Helgen gav en superlyckad Kräftskiva med goda energier. Jag mixade ihop fler par som inte hade träffats tidigare. Superskoj!!
8 glada o goa! Kul!

Hängde i Sjöstaden med Anna- Lena i tisdags kväll. Mysigt! Promenad o Thaimat :)


Imorgon fredag och helg igen. Igen en vecka som swisha förbi.

Måste säga att detta var den bästa sommaren på många år!!

Trots Covid och allt konstigt runt om så känns det som att livet trots allt går att leva och få utlopp för roliga saker och äventyr. Go go!!

Trevlig helg!

Kram


Ha ha kolla mitt hår då vi lekte o bollen kastades upp i luften!!!


Fina Sjöstaden

Av Yvonne - 21 augusti 2020 14:56


Varit en bra vecka :) hemma, kontoret och jobbat i stugan nu de 2 dagar..

Njuter att få denna mix av platser men framförallt att vardagen kommit igång igen.

Fick till en spontan kväll några timmar med Hellen i tisdags. Mysigt!

Imorrn går Årets traditionella Kräftskiva av stapeln här i Stugan.
Blir skoj! Massa vänner och klackarna i taket.
Sång, nubbe och lekar såklart!

Vi byggt ny toalett och det ser ut som vi blir klara med den till imorgon också!

Hittade en fantastisk söt tapet som jag tapetserade upp som fondvägg :)

Njut av helgen - blir varmt men kan bli regn..

Kram



En av mina bästa platser på Jorden<3

Av Yvonne - 13 augusti 2020 21:53


Vardag och rutin - japp det var riktigt kul att komma tillbaka till kontoret idag.

Min fina kollega Ricky o jag tog en lunch på lokal och summerade vsd som hänt de veckor vi inte setts på.
Åh riktigt kul att hängt på kontoret idag.

Blev en något kortare dag o jag for till mina barns hoods och hälsade på dem och lilla tösen <3

En skön egen torsdag kväll och få egentid - det behövde jag.

Imorgon bitti far jag till min fantastiska lilla gård i skogen...jobbe därifrån.

På lördag kommer min vän Lena med sin Victor ut på fm för att hänga med oss ett dygn. Vänskap sedan 1988 - 32 år.
Åh det blir mysigt!

Vad vore livet utan vänner?

Sol och väder är med oss så njut!

Kram



Lite bilder från vårt Slottsdygn som var såå mysigt! <3 Våra vänner K&L kom och surprisade Sambo oxå.



Av Yvonne - 11 augusti 2020 13:34


Sitter nu i bilen och på väg mot ett slott..
Jaap - dags att surprisa min sambo igen ..
Sista kvällen efter nästan 5 v semester.

Vilken härlig sådan! Målning, byggt, haft massa vänner ute i stugan, grillat. Skrattat, ätit o druckit massa. Spelat Mölkky, kort, busat med barnbarn. Vandrat i Sälen som var helt galet underbart!

Öregrund i helgen med vänner och hittade ett mysigt B&B... sommar... Vädret har varit på topp!!

På torsdag ska jag till mitt älskade jobb kontor! Ingen ångest! Som jag haft många år förut!
Sen ut på fredag till älskade stugan igen.

Sol, glädje , skratt, vänner, familj och kärlek.
Då är livet som bäst!

Bjuder på lite bilder från mina olika dagar:)

Kram


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards