Alla inlägg under maj 2018

Av Yvonne - 30 maj 2018 07:45


Ja att det är varmt är ingen tvekan om.. härligt härligt.. men nu bör det komma lite regn..

Jag har aldrig reagerat på pollen men i härom veckan vaknade jag med svullna ögon och hu vad jobbigt det var.
Nu blir det histamin tabl o droppar i ögonen.

Jobbar och har haft ett så roligt projekt som jag hoppas kan utvecklas mer för mig - vilket det verkar som :)

Att vara på rätt plats på rätt tid verkar vara det som gäller - ödets makt.
Sen kan man inte styra det mer.

I helgen var kompisar ute o hälsade på i stugan. Så skoj! Byggde , grillade och skrattade. Det behövs!

Och på Lördag far jag iväg igen :)

Live your life :)

Kram


Lite mixade bilder fr veckorna


Hjältarna kom t Kungsan - tagit fr mitt fönster

Av Yvonne - 22 maj 2018 08:30


Några av mina passioner är att skriva o fotografera.. men av olika anledningar har jag bara fotograferat de sista antal veckorna..

Så nu när jag sitter på Tunnelbanan så tittar jag in och vill skriva..

Sommaren kom tidigt till oss i år. Så underbart!! Njuter av att slippa tjocka kläder och det tråkiga regn o o moln som kan vara.

Vart massa i stugan och njuter och bygger en till liten stuga.. :)

Tagit med lilla Mor dit ett flertal ggr och hon myser så.

Åkt Blidösund med vänner, varit på Tjejfest på Ingarö och tränat.

Njut av dagen!

Här kommer lite bilder.

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards