Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Yvonne - 14 juli 2014 18:00


Åh vad fort jag kom till jobbet imorse!
Tänk om trafiken alltid kunde leverera dessa vägar med lagom trafik :)
Så skönt att just jobba dessa veckor just pga bl.a detta.

Och vad det kändes bra att vakna i stugan o öppna altan dörren t Cosmo så han kunde springa ut.

In i duschen och njuta av morgonen.
Trodde det skulle regna men icke.
Njuter...

Så kul idag för min bästa kollega kom tillbaks från semestern. :)) Blir så tomt utan henne.

Jag fick ju förra veckan fått 2 st anvisningar på 2 olika lägenheter som visas just på onsdag.

MEN när jag i morse går in för att titta på om fler intressanta, ja då visar det sig att just den hetaste av dem är visningen inställd!! Asså!! Har den hyresgästen ångrat sig???
Irriterande!!

Nu på bussen till mitt lilla samhälle innan min by där bilen står.
Åh vad skönt att få komma ut igen..

Såå lite tid som jag hittills i år varit här pga allt firande o trevligheter , ja därför känns det skönt och välbehövligt att få tid o chans till detta.

Blir en låång skogspromenad när jag kommer fram. Sen är jag och
Putteh själva ikväll så jag hoppas vi kan spela lite spel också.


Kram


Sandra i luften :) Så coolt det såg ut! Jag vill oxå!!



Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards