Alla inlägg under juni 2014

Av Yvonne - 4 juni 2014 08:41


Tidigare har jag ju skrivit om förändringsbenägehet.. På bussen bl.a :) Sitter just nu på en plats jag nog aldrig har suttit på :) Så jag jobbar verkligen på min tes..viktigt :)

Gillar inte detta upp o ner väder :( Vill ju behålla min solbränna... lol..

Dagen igår var en blandad dag. Tog tag i 2 av de saker jag lovat mig själv denna vecka. Bra!

Slutade tidigare och gick till ett av mina favvoställen Clas Ohlson !!!
Så mycket skoj på den affären. Får alltid den känslan att jag vill jobba här, inköp och fixa lite.
Köpte massa roligt, ska ju till stugan idag o då behöver man fylla på med en del.

Hem o packade. Inte hemma förrän söndag igen.. Åker direkt efter jobbet. Min fina tjej skjutsar in bilen o lille vännen t stan så jag kan åka ut t stugan. Semester imorrn :)

Imorgon fm åker jag till Köpenhamn !! Tjoooo! Live your life...

Då en av mina vänner hade hamnat i kärleksbekymmer så promenerade jag dit ett par Tim på kvällen.
Ibland blir jag arg på mig själv då jag känner att det dränerar mig.. Men jag är en sann vän <3

Ha en fin dag.

Kram



Min fina vän när vi hade PicNic <3

Av Yvonne - 3 juni 2014 07:18


Första dagen efter en veckas semester är med blandade känslor..
Såklart kopplat bort vissa lösenord :(
o massa mail att gå igenom..

Men dagen gick och jag mötte upp min lilla vän o kines o tog över en fika o grattade henne till att fått ett vikariat i Sthlm o slipper pendla t Uppsala..

Hem o tog lite lätt att äta, Kicki o Lalle kom o knacka på o hämta en sak.
Jag stressade ner t en vän som behövde lite hjälp med papper o annat, hade glömt tiden så det blev lite stressigt.
Men så skönt då jag halv 10 kom därifrån. Ett kaos som redde ut sig lite.

Fixade några tel samtal som fått vänta och fick klart med att jag far till min stuga imorrn efter arbetet.
Toppen!

Väntade hem Sandra vid 23 tiden efter jobbet så att vi kunde prata o planera lite saker.

Som alltid blir klockan mycket.. Kl 01 släckte jag..

Trött idag men snart framme på jobbet.

Blir hem o packa sen..Tjoo Köpenhamn hägrar...


Kram



Mina Sötnötar <3 vilken resa!!! :)

Av Yvonne - 2 juni 2014 08:39


På bussen mot jobbet. Känns ok. Solen lyser och denna vecka arbetar jag bara 3 dagar :)

Igår fick jag verkligen mycket gjort. Vid 16 gick jag ut i solen o promenerade. Pratade med Månkan i tel o vi konstaterade igen att veckan vi haft var så toppen den kan bli.
Men även att det kändes tomt att vara själv utan alla oss.. :(

Gick hem till Kicki o Lalle o tog en kopp kaffe o sen blev det en kall öl... Underbart att sitta på balkongen o prata med dom.
Bokat in ett datum då jag o Månkan ska åka t dom i Jönköping , skoj!

Gick o handla lite sen gick jag hem till Sandra o Joakim med mina presenter jag köpt till dom.
De är för Goa med varann o de letar febrilt efter en ny gemensam Lght så de kan sälja Joakims.
Så glad för dem!

HoppS denna vecka gör att fler alt med boenden hittas för mig oxå.:)

Pratade med Mr O i en 1 Tim i tel. Lättare än att Smsa som vi gjorde fr Espana, känns spännande.
Lättsamt o trevligt. :)

Imorse kom ett sms fr en vän och den vart jag jätteglad för.
Värmde i hjärtat och mitt leende var stort. <3

Njut av Solen eller nått idag!

Idag som alla andra luncher, blir det min promenad på Skeppsholmen, love it!


Kram

Av Yvonne - 1 juni 2014 14:42


Dagen igår vart en molnig o lättsam dag att städa lägenheten på.

Tänk vad 4 kvinnor kan :)
Eftersom solen försvann gick vi till Rest vid Mercadon och tog ett glas vin och slupläderade vår show vi skriver på:)
Så pass att vi kom så långt i planeringen att vi satt kvar lite längre och njöt av ett glas till..

Sen lite shopping:) Månkan hittade en klänning till ett kommande bröllop hon skall till. Såå fin! Sa att hon kan ha den när hon skall vara en av mina tärnor på mitt bröllop .. Ja ja vi vet inte när den dag är ännu, men intentionen finns :)))) :0

Lite sjopping av ost o korv, smink o så laddade vi med oxå.

Körde lite PicNic mys vid poolen vid lägenheten eftersom vi lämnade Lghten kl 14.
Träffade en kursare som var näste hyresgäst på Lghten, det var skoj.
Timmarna rusade iväg och vi avslutade vår tid i Torreveija med en 3 rättersmiddag innan vi tog taxin till flygplatsen.

Hasse stod på Arlanda 00.30 o hämtade oss i natt . Hemna typ 02 o gissa om min lille kille vart glad att träffa mig när jag kom hem.
Åh vad mysigt och vad jag saknat honom...

Kom inte o säng förrän vid 04 och imorse vid kl 10 tog jag en långpromenad. Så skönt...

Dagen har gått i att jag hittills tvättat 3 maskiner tvätt, packat upp och fått krama min dotter o ringt min son.

Småfixat och bara myser av att tänka på denna fantastiskt trevliga resa med mycket skratt, gott att äta, goda viner och Cava.
Lättsamt med alla 3 vännerna och när solen skiner och havet glittrar så är livet så mycket lättare:)

På denna resan har jag tre saker som jag bestämt att ta itu med denna vecka!

Jag har viljan , ambitionen men framförallt så ser jag möjligheterna.


Live your life..


Kram



Shopping
Vinmys
Öl på flygplatsen

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards