Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Yvonne - 23 juni 2014 08:39


Åsså var det måndag :)
Jag känner mig oerhört nöjd o kropp o själ. Lagom med alkohol o mycket promenader, goda vänner och skratt.

Jag fick frågan förra veckan om hur jag har tid att blogga :o Oj sa jag, hur har du tid att glo på skit program på tv:n?!
Ja, 85 % så sitter jag som nu på bussen eller när jag lagt mig.
Vad är problemet?? Suck..

Jag har alltid gillat att skriva. Men det innersta o mest privata delger jag såklart inte här.. Varför skulle jag det?

Kom inte hem förrän 21.30 igår.
Kändes toppen. Åkte förbi min skrutta med lite saker de glömt i stugan o stod o pratade en lång stund.
Köpte biljetter DIF-Elfsborg 7 Juli till mina barn o såklart Sandras Joakim. Midsommar present :)

Nu har semestrarna börjat så vi är färre på jobbet. Skönt! Älskar att ja mycket att göra!!!

Åh vi skall ju sitta kvar mitt i city 2014 ut... Men vi väntar vilken dag som helst om besked vart vi skall flytta.. Kan det bli i nya huset banken bygger mitt i city... Håller tummen :))
För det är fullt i Lindhagen!! Yes!


Kram i kylan..



Denna Kossa Rosa blev förtjust i mig då vi spelade minigolf på Midsommar Afton på ägorna hos Karins o Magnus <3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards