Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Yvonne - 7 juni 2014 15:16


Såg att inlägget kom in först imorse fast jag skickade iväg igår kväll ..
Dåligt internet här..

Vaknade upp till fågelkvittret imorse, så skönt att vara här. Fixat på tomten o bikini :) I like. Var o handla lite o fikade med mor o far. Köpte såklart wienerbröd till dom från Köpenhamn.

Nu knäckt en öl, snart dusch o kl 17 är det fest i Byfdegården i byn, 50 årsfest.. Igen..
Fira50 är verkligen en röd tråd i min blogg..
Idag är det Björn som fyller 50. Köpte en liter Whiskey t honom som present :)

Åh vad jag mår bra i mitt paradis <3


Kram

[Bild]

Av Yvonne - 7 juni 2014 09:32


Nu är jag på bussen hem till min lilla by. Min far plockar upp mig vid samhället där bussen går till.

En fantastisk resa med en fantastisk vän, Carina. Hon ville bjuda mig som 50 årspresent på god mat o dryck.
Gissa om vi har druckit gott , ätit gott o skrattat o shoppat!!

En bank kompis jag i kaoset med flytt av min avd t Uppsala träffade då 2012.
Vi kände direkt att vi klickade och allt är så lättsamt med henne :)

God energi ja det har vi verkligen haft detta dygn.

Vi shoppade idag ganska mycket, tog en öl mitt i allt, strosade och gick sen och åt smörrebröd på en helt underbar krog!
Kall öl p en snaps såklart blev det.så gott och mysigt!

Avslutade med en kall öl på ett av torgen då vaktparaden med kvinnor kommer! Så häftiga! Solbrillor på och dunkade så perfekt! Ha ha vi kvinnor kan! :)

Tog en taxi till flygplatsen och shoppa loss lite även där. Även ost köpte jag.

Väl på Arlanda fick jag hälsa på Carinas bror o fru. Supertrevliga!

Bussen mot Knivsta kom och med bytet till Norrtäljebussen var jag väl hemma vid 22.30

Skönt att vakna här i stugan imorgon och jag har massor att göra då.

Köpte småsaker hit t stugan så det känns skoj o fixa lite imorrn.

Nu sova.. Så trööött.. :(


Nöjd i hjärtat.

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards