Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Yvonne - 17 juni 2014 08:42



Måste erkänna att det var så tomt hemma när jag kom hem igår kväll :(

Ingela for hem igår t Umeå efter 3 nätter hos mig. Dessa dagar har varit helt underbara, mycket skoj o prat men framförallt, vad mysigt att ha kvalitetstid och sällskap.

Så trött igår på jobbet efter Party helgen, så när jag skulle t Gamla Stan o möta upp lite vänner knatade jag dit. Härligt!
Vi åt på Engelen och hade en trevlig måndagskväll.

Ikväll ska jag titta på en lägenhet, börjar bli på gränsen till att visningar snart ställs in. Semestertider o då säljer man väl inte?

Ikväll blir det grovtvätt av mattor mm från stugan. Längtar redan hem för att få lite fixat hemma oxå.
Ser även fram emot att Sandra kmr då vi även kommer att plocka ihop lite till henne av saker från källaren.


Ha en fin dag :)


Kram




Min fina Vän <3 Tänk vad livet kan vända...


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards