Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Yvonne - 12 juni 2014 08:36


Tycker att jag är så effektiv.. Hinner med än det ena o det andra :)
Men nu har jag igen inte hunnit/orkat blogga på 2 dagar.
Så kan det bli..

Har njutit av kvällarna o träffat Kicki en kväll o var ute o gick.
Ett bra sätt att umgås på o prata på.

Har tagit fram massa gamla kort av Nettan som fyller 50 på lördag och givetvis bjuder hon på fest. På Värmdö och vi får hoppas vädergudarna är med oss.

Collage o fixa, inte riktigt i mood att göra det. :(
Skrivit på ett litet tal...

Igår tog jag o Alis en AW o knallade mot Gamla Stan, riktigt mysigt.
Åt såklart Italienskt :) Riktigt gott!

Lägenhetsjakten fortsätter...Så svårt o hitta nått som känns bra!
Hittade en toppenlght i Årsta..men jäklar vad budgivningen går upp..

Sandra fick besked igår på en utb hon sökt, kom tyvärr ej in. 800 sökande på 37 platser. Synd, men som sagt, don't give up!

Ikväll blir det Bauhaus o jag. Ska dit o frottera lite.
En del som jag måste köpa till stugan o bara vetskapen att jag snart ska få åka dit gör att dagen blir lite lättare...
Ja jag är inom helt fel bransch :o

Bygg, fix o don, I like and that's me :)


Tjoooo!

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards