Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Yvonne - 9 juni 2014 08:24


Solig är dagen :) Lång promenad med min lille vän imorse.

Var kvar i min stuga till sent igår och var faktiskt på väg att stanna över natten.

Åh vad jag fixade igår. Klippte den stora gräsmattan i gassande sol, klippte ner lite rosor, skurade duschrummet, mor o far kom ner till mig o fikade. Tog fram badkaret min granne med hästar skall få. T plockat ut så mycket t mig i omgångar. Samlat ihop allt skräp nu och det blir nog två stora lass till tippen.

Plockade massa rabarber t T:s mor.
Gjorde lite mat och satt och njöt i solen.

Så glad att jag har mitt paradis.. Inte alla förunnat.
Mycket jobb o fix men samtidigt mycket avkopplande att dona o gå i skogen med tystnaden av bilar och annat ljud.

I Midsommar har jag lovat bort stugan till mina barn som skall ha vänner där,
Första gången på 13 år som jag inte sover min Midsommarsömn där...

Klipper av navelsträngen lite till :)
Vad gör väl det då jag vet att De kommer att ha det Toppen där :))

Live your life <3


Kram


Kväll vid stugan o det kändes hårt att åka därifrån igår kväll...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards