Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Yvonne - 4 juni 2014 23:15


Idag på lunchen skulle jag gå ner till Skolan jag är medlem i och lämna Spanien nyckeln.
Johannes kyrka var öppen så jag gick in där.

Jag tror på en Gud till viss del och är fortfarande med i Svenska kyrkan och kommer så förbli.
Tror att det finns något men är inte fanatisk i kyrkans värld.

Men i varje land, stad el där jag stöter på en kyrka så går jag in.
En skön känsla av frid och något som är svårt att ta på.
Tänder alltid ett ljus för de jag har haft i livet som inte är med oss längre.
Så även idag gjorde jag det och satt några minuter och bad om en sak..

Efter jobbet som sagt for jag till Gullmars och Sandra kom med bil o hund så jag kunde fara mot mitt paradis, stugan min.

Mycket trafik! Så jag var inte framme hos mor o far i deras stuga förrän efter 2 Tim! Ok jag handlade lite i Samhället innan jag kom fram.

En stund hos mor o far sen åkte jag ner till mig. Gissa om min lille kille vart salig! Han fullkomligt älskar detta ställe.

Men vad allt har växt! Rabarberns är gigantiska och allt har växt upp massor! Inte varit här sen påsk.. 2 mån sen... Inte bra.. :(

Min älskade far hade klippt den stora gräsmattan <3 Tack!
Skall kantklippa o trimma till det. Men att få det servat är lyx..

Massor att göra här kommer det att vara och inhandla. Men det blir skoj!

Imorgon fm far jag iväg till Köpenhamn! Tjoooo!
Min lille vän kommer stanna hos mor o far då här på landet.

Nu ska jag sova så jag är pigg t resan ..

Lite bilder på kvällen vid mitt paradis:)



Kram




[Bild]

Av Yvonne - 4 juni 2014 08:41


Tidigare har jag ju skrivit om förändringsbenägehet.. På bussen bl.a :) Sitter just nu på en plats jag nog aldrig har suttit på :) Så jag jobbar verkligen på min tes..viktigt :)

Gillar inte detta upp o ner väder :( Vill ju behålla min solbränna... lol..

Dagen igår var en blandad dag. Tog tag i 2 av de saker jag lovat mig själv denna vecka. Bra!

Slutade tidigare och gick till ett av mina favvoställen Clas Ohlson !!!
Så mycket skoj på den affären. Får alltid den känslan att jag vill jobba här, inköp och fixa lite.
Köpte massa roligt, ska ju till stugan idag o då behöver man fylla på med en del.

Hem o packade. Inte hemma förrän söndag igen.. Åker direkt efter jobbet. Min fina tjej skjutsar in bilen o lille vännen t stan så jag kan åka ut t stugan. Semester imorrn :)

Imorgon fm åker jag till Köpenhamn !! Tjoooo! Live your life...

Då en av mina vänner hade hamnat i kärleksbekymmer så promenerade jag dit ett par Tim på kvällen.
Ibland blir jag arg på mig själv då jag känner att det dränerar mig.. Men jag är en sann vän <3

Ha en fin dag.

Kram



Min fina vän när vi hade PicNic <3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards