Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

Härlig helg :)

Av Yvonne - 29 juni 2014 14:29


Så underbar helg med mycket vila, prat, promenader, och bara vara..

Vi åkte in till Hallstavik igår på dan och jag ville köpa lite Mobergs vin som alla pratat om skall vara så gott.
Åh lite kul att gå i ett litet centrum som känns som det är på världens ände...
Vädret var ok , bara det inte regnar får man vara nöjd.

Vi väntade på Karin o Magnus som skulle komma ett par timmar o hälsa på oss.
Magnus höll på med en Tennisturnering så Karin kom själv först.
Mysigt:) lite fika o lite bubbel o lite promenad. Sen kom Magnus.

Petra o jag o doggarna tog en låång promenad ner t centrum av Herräng när de farit hem. De har börjat bygga upp Campus där. Lite läckert att det kommer folk från hela världen dit för att dansa Lindyhopp...

Jisses! Om 3 v är jag där och kommer dansa 7 Pass på den helgen!! Fantastisk 50 årspresent av Petra o Lasse!!
Skall bli superskoj!!! <3

Kvällen blev en god middag med Mobergsvinet som jag inte tyckte var ngt speciellt. Där delade vi samma åsikt Petra o jag.

Spelade Yatzy o satt o pratade till midnatt. Härlig dag <3

Vi sov t 10!! Oj, hör inte till vanligheten , magiskt ställe att bara slappna av på.

Jag for iväg till min by vid 12 tiden och är här nu. Hade med lite saker igen hit o då jag haft problem med rör o så ville min far visa lite vad han fixat.

På fredag är vi 10 tjejor som skall bo här och festa lite. Så jag ville fixa lite här i oxå. Logdans på lördagen!!

Kommer stanna o Äta en middag med Mor o Far idag. På onsdag fyller pappa 78 år. Så det känns bra att vara här nu.

Njuter av fågelkvittret i min skog <3


Kram


[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - Fredag 29 mars 23:23

Så kom vi igår till Gotland! Fira Påsk och lediga dagar

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med ...

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet! Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område. Fix o trix i denna l...

Av Yvonne - Måndag 1 jan 17:29

Viilka dagar! Vad Cape levererar! Underbar miljö, service, god mat och dryck, underbara personligheter.. Nyårsafton! Wow vilken kväll på denna afrikanska restaurang vi tillbringade hela kvällen på! 18 maträtter, kom in mer o mer. Underhållning p...

Av Yvonne - 29 december 2023 20:33

Som jag längtat att åka t Afrika.. Sen jag var liten , men Asien kom liksom ivägen.. nu är jag äntligen här! Yes! Så vackert! Måste dela med mig av lite härliga bilder.. och yes 2 veckor kvar här! Massor mer att uppleva! Kram ...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards