Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Yvonne - 18 maj 2014 15:39


Livet känns så bra :)
Men mådde inte bra i fredags :( Fick stanna hemma fr arbetet.
En torsdags natt utan sömn blev en fredag dag med sömn.

Månkan hjälpte till med att lämna in min pärla till bil på service. Så nu är den klar. Yes!!

Var på dejt på fred kvällen, tur jag mådde bättre.
En super trevlig kväll med mycket prat och härlig kemi.
Vi bestämde oss för att ses igen och han for hem de milen bort han bor.
En trygg man o singel sen ett tag.
Samma intressen och med glimten i ögat. Det gillar jag :))

Forts följer... :)

Månkan hade min Lille vän fred natten o jag sov t halv 10 på lördagen!! Så slut är jag.. Ringde o sa att jag var på väg att hämta honom o då berätta hon att han mått dåligt på natten..
Ringde veterinären och förberedde mig att åka dit.
Men när jag hämtade honom var han piggare så vi tog en lång promenad :)
Skönt! Men måste t veterinären i veckan och kolla lite värden ändå.

50 års fest hos Peter på kvällen i Norrtälje!! :) 80 pers på Motorgården :))

Hämtade upp Karin på Rånäs Slott och åkte o mötte upp Magnus.

Vi förfestade hos Carina i Norrtälje sen drog vi till Peters Fest :)

Han hade gjort egna hamburgare till middag! Så gott!
Åh vad jag dansade! Typ 6 Tim!! Ett band som spelade o vi hade skitskoj!!!
Egna hemgjorda korvar till vickning! Mums!!

Träffade massa roligt folk, både de jag känner o nya! Måste utstrålat något, för uppvaktad blev jag! Ha ha kul! Men mig fångar man inte så lätt..

Vi åkte därifrån vid 3.30 Glada nöjda o superkul att träffa Peter o fira honom. Min sommarfling 2013. Glad att vi kan vara vänner :)

Idag har vi myst på Väddö o solat o njutit.
Nu på väg hem t stora Staden :)

Mixade dagar kan man lugnt säga!


Åh nu är det bara 6 dagar sen far jag till Espania:))

Kram


Bilder:

Spanien planering hos Månkan

Karin o jag drar igång o partajar på 50 års festen

Grattis Peter!!

Tack för en kul fest Peter!

Mys hos Karin o Magnus idag Söndag på Väddö <3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards