Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Yvonne - 13 maj 2014 08:28


Igår hade jag i fokus att jag skulle direkt hem o sova i tid. Ta igen sömn som totalt uteblivit i helgen..
Men nä då, jag gick till postcenter , de få som finns kvar.
Postade ett paket och strosa
lite i affärer..

Hem , promenad med lille vän.
Stekte oxfilé som jag tömt ur frysen ( dags att tömma o fylla nytt) tvätta lite, sydde ett par byxor för hand, kollade upp bostäder t salu, pratade med J om hans möte med vår mäklare Lise, tog o mötte upp T o promenerade hem till min fina son med en matlåda med oxfilé, Heidi ringde o så kom ett sms fr han som flirta o jag prata med på Engelen. Hm.. vill ses.. Denna vecka går inte för min del. Men lite nyfiken är jag på honom.. :)

Kl var 23,45 o Sandra kom fr jobbet, prata lite såklart.
Ja så var det med den sömnen.. Sovit oroligt det lilla jag sovit..hm..

Nu på väg mot en ny dag :)

Idag är det dags för min avd med en aktivitet och middag.
Utav 15 kollegor blir vi 6 st.. Alltså! Så fruktansvärt tråkiga kollegor :( Sista gången som jag är med o fixar!

Men det är deras förlust tänker jag.

Åh när jag slog upp mina blå o kände känslan av att vara lite trööött... Så kom jag på:

Att om 11 dagar är jag på väg till SPANIEN Tjooooo! En hel vecka!
DÅ får jag sova.. El inte, ha ha..

Live your life <3


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards