Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Yvonne - 12 maj 2014 08:26


man lever... Helt galet mycket det varit detta år :) Så mycket skoj o så många upplevelser..

I fredags var det dags att surprisa Sandra! Väskan var packad, Nettan fyller 50 år o Sandras pojkvän Joakim var med på överraskning för Sandra och att joina alla oss 35 talet folk som skulle fira Nettan 50 år!

Mötte upp Sandra på Hilton för en drink . Åh vad nyfiken hon var! Joakim kom o såklart vart hon glad..

Sen ner t Birka båten o mötte upp alla som skulle med! Sandra var glad o det kändes toppen!
Neta o Robert var ju oxå med.

Anneli o Jonas kom farande fr Täby så Sandra o Joakim vart glada då de gillar varandra mycket. Så skoj!

En lyckad o kul kväll! Sång i buffén och jag hade fixat en rosa tiara t Nettan! Så fin blev hon!

02.30 stöp jag i säng efter att ha dansat massor!
Tjoooo, skoj var det!

Lördagen kände jag mig party sugen ännu mer. Så vi kom igång!

I land så var vi ett gäng som gick t Af Klint o fortsatte.

Åkte sedan hem t A o R i Gullmars o hade det supermysigt o tog en Irish.

A-L kom o vi for in t Reisen o sen Engelen. Månkan o Öhr kom o jag mötte på lite andra folk jag känner.
Superskoj!

Igår söndag var jag lite mööör ..

Joakim ska köpa större lägenhet o de har bestämt att Sandra flyttar med då. Så jag var med på deras visning.. Kul!

Så skoj att set händer mycket.. Men man märker att man inte är 30 åt längre..

Fira 50.. Ja det skall jag göra på lördag igen.. För då fyller Peter 50.. Min gamla fling.. O det blir stort Party! Blir skoj!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards